Cumu si scrivi un zitellu à ghjurà cù un mate?

Por desgracia, praticamenti in ogni famiglia, ci hè una situazione quandu i paisani cun horrore amparanu chì u so figliolu cusivetu, modestu è benfattatu ùn hè micca solu cun l'espressioni indecente, ma ancu cun l'utilisazione bè. Di sicuru, in una famiglia induve l'idiargu hè un elementu di parlà di cunversazione, questu fattu ùn hè micca scandalizante. Ma quì sò i genitori, per quale u lèxicu tabùtu hè veramente sottu a banca, ponu vargugnate. Ciò chì fà, cumu si listrone di un zitellu per ghjurà cù un mate? A più impurtanti - ùn hè micca u panicu è si fate di creà sta fodera di u vostru chadushka preferitu cù "ferru caldo". In a lotta per a purità di a lingua, i genitori ùn si pò fà senza fruttezza è astuzia, ma chì approcciu di sceglie dipende, prima di tuttu, nantu à l'età di u zitellu.


Lingua minima - solving problem

  1. Un caprettu à l'età di dui o trè anni ùn capite ancu u sensu di e maladie ch'ellu dice, ellu ripite ciò chì hà intesu cum'è parrot. Hè per quessa chì u megliu modu per cumbattà a lingua mala à questa età hè di ignurallu. In nisun situu ùn deve fussinu nantu à l'abusu, spiecanu u so significatu o temerà u zitellu cù un pezzu severu - tuttu chistu porta a l'effettu contrariu, perchè u fruttu pruibitu, cum'è sapete, hè dolce. Hè assai probabbli, in pocu di ghjorni, a "bad word" si spariu da u vocabuli di u zitellu.
  2. Un zitellu à l'età di quattru settimità riesce l'usu di u matru com'è un modu per cridite l'attenzione. Avà ancu sapendu bè chì i sti paroli sò mali, ùn si pò micca esse parlati, ma ellu cuntinua di fà. À questa età, hè digià difficiulmente di sfracicà u zitellu per ghjurà, ma u regula principali di successu, cum'è prima, hè tranquillità parentale. Hè megliu per cumincià cù una cunversione cunfidenziale cun un linguicu minuritu, dumandate per spiegà u significatu di e parolle chì usa cusì corpu. Li pruvate à fà dispunibili per ellu: ellu vi contaraghju o scrive. Hè assai probabbli, u zitellu ùn capisce micca ciò chì dice. Perchè, pudete tramuntana - rimpiazzà a parolla oghjettiva cun un sonu simile è significatu cusitu, cum'è se ne avete risposte u zitellu. Se tali opzione ùn hè micca pussibule, hè necessariu simplificà è di facilità per spiegà à u zitellu u significatu di malaccii, salizzendu chì e parolle sò assai offensivi è ùn ponu micca esse dichjarinu.
  3. À l'età di ottu o doce anni, "adulescenti" sò volte per u zitellu un tentativu di unisce à u mondu adultu, criscenu à l'ochji, vincenu u rispettu di i so pari. À questa età, i genitori hanu da esse difficili difficili, perchè a so auturità durante u periodu hè particularmente fragile. Ma ancu à questa età pudarete contruisce cù un linguàgiu foul: spiegà à u zitellu chì si maldi in a so bocca stunendu è stupidu, l'intaressu è u rispettu sò causati prima è primarjamenti da quelli chì si parranu bella è cun prudenza, è micca quellu chì lotta. Pudete puru introduverà un sistema di penalità: per ogni ghjurà chì u zitellu deve apprezzate u poemu, è in casu di disubbidenza - per pendu soldi , di passi o ghjoculi di computer. Se a matta diventa U zitellu vole andà à scorcià u còllera è u resinimentu, in primu di tuttu, i genitori devenu dimustrà u zitellu chì anu capitu i so sentimenti, u so dulore, ma questu ùn hè micca drittu u dirittu per ghjurà, perchè ci sò altre manere di espressanu emozioni.
  4. Per i zitelli à l'età di dodici o quattordici anni, a matta finisci di essiri un mezzu di cumunicazione. L'adulescente hà digià capisce claramente u significatu di ogni parola è l'usa solu quandu hè necessariu, pruvatu micca di utilizà à a scola è in casa, solu per passà à ghjergà . Per annunzià un adulescente hè ripigliatu è un pocu astuttu vi aiuta in l'cumpagnia di l'amichi: i genitori avissini avaranu infurmatu (direttu o indirettu) chì, sicondu i psiculogisti, solu chì ùn sò micca cunfidenti in elli è avianu prublemi in a vita sessuale sò innevatamente addicuti à l'utilizazione d'obscinu lingua.