Diarrea doppu l'antibiotici - per trattà?

Unu di l'effetti effettiali di piglià a maggiorità di l'antibiotici hè diciru. Puderia accede due to misuse of the drug. Parechje, basendu in l'sperienza di amichi o parenti, piglianu antibiricichi senza fà lettura di l'urdinamentu, per ciò chì hè sbagliatu cù u dosaje o di l'usu di a medicina, anche e cuntrariu. Per quessa, ùn hè micca surprisa chì dopu à piglià agenti antibacterial o antifungali, u corpu pò reaccione negativamente à a medicina. Inoltre, a diarrea causata da l'usu di sti drogherie pisanti ùn deve esse temuti nisun locu da un disorder chì si trova com'è u risultatu di l'allirgii, l'estresse o l'infizzione, perchè u so trattamentu deve esse strettu sottu a tutela di un medico.

Perchè ci hè di malaria dopu l'antibiotici?

L'apparizione di a diarrea doppu di piglià l'antibiotici hè duvuta à u fattu chì una droga potente pruvucassi l'estimulazione di i musculi di u stomacu è l'intestini, aumentando a cuntrazzioni d'onda di i mura di queste l'organi. Se tu pigliate antibirtique dosed senza violà a ricanusione, stu prucessu ùn sarà micca particularmente notevili è ùn ne ùn causate micca effetti effetti. In altru casu, a diarrea hè inevitabbile.

Inoltre, l'antibiotici anu a pruprietà per distrughjini micca solu i microfoschi periculosi, ma ancu utili, perciò da fà a danni à a microflora di u sistema digestivu. Per quessa, un petit percentualità di i pazienti chì pò piglià a droga correctamente pò ancu avè un effettu side cù 3-4 defecazioni per ghjornu.

Un carattirumulu distintiu di u disordine causa per piglià l'antibiotici è l'absenza di i seguenti sintomi:

In questu casu, hè nutatu, chì precede di malaria è l'accumpagna.

Inoltre, u disordine pò esse un sintomu di u sviluppu di colitis pseudomembranosa, à quali i pazjenti chì ricevenu dui o più antibiotici à u stessu tempu, o quelli chì sò sottumessi un longu course di trattazione cù sta droga sò suscettibili. In questu casu, a diarrea pò esse di trè à vedere parechji ghjornu à u ghjornu, mentri l'excrementa sò struttura assai liquidu è un culore spumante. In questu casu, l'indigestionu hè accumpagnatu da frebba, nausea è vomiting, chì causanu una debule in generale.

Cumu fà cura di a diarrea dopu l'antibiotici?

Per disperse di a diarrea doppu di piglià l'antibiotici, prima di tutti i precetti fondi chì nurmalizà a microflora intestinali. Drogini restaurate u equilibriu di a ratio quantità è qualitativa di i microrganismi in l'organi di u digestivu, affliunendu cusì a multiplicazione di bacteriasi patogeni è a migliurà u prucessu d'assicuranza di l'alimentu.

U trattamentu di a diarrea dopu piglià l'antibiotici includenu ancu una dieta chì accummenta assai a ricuperazione. Prima di tuttu hè necessariu d'utilizà assai liquidu, ma questu solu era solu:

Questi mancianu ùn anu bisognu di a digestioni, à u cuntrariu di u cafè, u sucre, u latti, etc. Dui ghjorni dopu, pudete aduprà purificazione di rosula di pelle , buccia di granu è di cascarella di rozu, cum'è rimedii tradiziunali nantu à sti piante sò l'astringente.

Aduperu u pacìficu pò passà à qualche alimentu, per esempiu micca rossi dolci (senza manufari è altri additivi), kefir o gelatina senza azucarera. Ma pigliate l'alimentariu ùn deve micca esse grande, è più impurtante - ùn manghjate micca. Finu à ricuperazione sana sguassate da a vostra dieta:

Dopu sti cunsiglii, avete prestu solu ridivanu di questu effettuate effettue assai pocu, chì ùn permettenu micca cresce in quarchi cosa seriu.