Rehabilitation after fracture of the ankle

In a maiò parte di i casi, una frattura di u turmeze viaghja cunduzzione da una cascata, manifesta da puffiness, hemorràggia, dolore è movimenti limitati in u turmiu. Sicondu a cumplessità di u preghjudiziu, u fundale nantu à u partitu pertenutu hè dumandatu per un periudu di 4 a 12 simane. Per assicurà chì dopu à a fusione di u tessili di u tissutu, a cumunione hà restituutu tutte e so funzioni è e cumplicature ùn sò micca sviluppati, hè impurtante di passà un cursu di riabilitazioni dopu una rottura di u pudetu, i termini di quale pò esse calculatu in 1-3 mesi. Inutili, se i raccordji di u pianu di recuperazione ùn sò micca cumpiiti, u zoppu pò stà per una vita.

A riabilitazione dopu à a frattura di u turmolu cù u cilestu è senza cilestu

L'attitudini muderni di a riabilitazione pruveni l'iniziu iniziu pussibbildu (quasi quasi da seguente da a ferita) è finalizate dopu a recuperazione sana. In regula, dopu à una settimana cù fracture senza spustamentu, quandu u edema sussidieghja è u susciteghja u dolore, hè cunsigliu per inizià u primu piriu di riabilitazioni, chì cunsiste à esse realizatu sparing exercises gimnastichi.

A cultura fisica hè diretta à ristabilisce a circulazione di sangue di a so ferrida è un tonu musulmanicu creatu, realizatu in a pusizioni propensu sottu a tutela di un medico. Bastamente, l'eserizione terapèutica implica i geniculate è a ghigna. Se a frattura hè spustifsu, a ginnastica hè numinatu un pocu dopu, dopu esaminà e misure di diagnostichi chì confirmenu a fusion corretta di l'ossu (rage X).

À u listessu tempu, i pazienti sò cunsigliati per inizià a so propria sedentà in u lettu, movendu da i muletini, meneale.

A riabilitazione dopu a frattura di l'angoi dopu a rimesa di u ventile

Dopu a liberazione di a vigna da u ventile, u stadiu sussegwenti di a riabilitazione hà fatta da a frattura di l'angoi, chì cuntinueghja in casa. In più di l'esercitivi gimnastichi diretti in u sviluppu propiu, i pattu sò assicutatu:

In i malati sussegwenti, caminate, cuddini, natatione, cicliste sò ricumandati. Tutte e so misure di riabilitazioni sò numinati in contu di a cundizione generale di una persona, a so età, a prisenza di e patologii cuncipitui. A nutrimentu racionalmente correctu, l'intake di vitamini è microelementi per a ristaurazione di u tessulu di u sangue, hè di grande impurtanza in a riabilitazioni.