Jennifer Lawrence hà prisintatu i malati di l'Hospital di Norton Children cun una gran sorpresa

Unu di i stiglii più famosu di Hollywood, 26 anni Jennifer Lawrence hè cunnisciutu micca solu per u so talentu attore, ma ancu per i boni scritti. Ogni annu nantu à u Natale Eve, l'attrìzia arriba à a cità di Louisville, induve passà a so zitiddina, è visiteghja i sughjetti di i zitelli, pigliate ritratti cù l'amatori è dà rigali.

Jennifer Lawrence à l'Hospital di Louisville

I Pacienti di l'Ospitalu Norton Children fighjenu cuntenti Lawrence

Quist'annu, era a turnu di u Nordu Children's Hospital per accogerà un stellar guest nel the corridors and wards. Hè stata sta clinica per a felicità di Natale sceltu Lawrence è digià aiutatu à u scanu, hà apartu a porta di l'istituzione. Quandu si vutrinu, l'apparenza di l'attrìzia ùn era micca solu per i malati, ma per i travagliadori, ma Jennifer ùn perde micca a so testa è dumandatu se puderia visità i malati. E dopu un tempu un ghjovanu di fanatli s'accogli attraversu quellu chì hà avutu l'oppurtunità micca solu per piglià l'impresa cun ella è di parlà, ma ancu per riceve ricordi piacè.

Jennifer Lawrence in u Kosair Children's Hospital

U fattu chì a reunione era successu è purtatu assai alegria, dì numerosi messaghji nantu à rete soziale. Eccu un postu di una di e mamma di u zitellu ricivutu:

"Jennifer era una fata di Natale, chì hà fattu assai calidez è benezza. U mo figliolu ùn pudia restringia l'emozioni di piacè. E ringraziate assai per i so boni scritti.

Ma questi filamenti eranu scritti da una ragazza di 14 anni, una pacienza di a clinica:

"Lawrence hè u mio idolu! Ùn pudia micca imaginate chì un ghjornu stessu puderia riesce à veda cusì cusì, è ancu più più quandu quandu aghju passatu à u trattamentu. In i mo occhi sia sempri megliu. Jennifer, ti adurà!
.
Jennifer Lawrence à l'Hospital di Louisville, 2016
Leghje ancu

A gestione di l'Hospital di Norton Children ringraziu l'attrice

Dopu avè visita a Clinica Lawrence, l'Hospital di Norton Children 'hà decisu di abbandunà a rivista. In a pagina Twitter ufficiale publiche u postu poste:

"Jennifer visita u nostru hospitalu ùn hè micca per a prima volta è tutte ogni volta questa prova si ponu esse una maravigliosa piacevule. Vulendu espresioni a so gratitude da a so fàccia, è ancu da i nostri picculi pazienti è i so parenti. Lawrence faci un travagliu bellu boni, chì venite à noi, perchè hè prova chì l'emozioni pusitivi influenza influenzatu u cursu di a malatia. Grazie, Jennifer per l'attenzioni è u surrisu chì ci hà datu.
Jennifer Lawrence à l'Hospital di Louisville, 2014
Jennifer Lawrence à l'Hospital di Louisville, 2013