Milla Jovovich hà stata premiata per Pop Magazine

Milla Jovovich divintò l'heroina principale di l'ultimu numicu di a rivista Pop Magazine. L'attrice di quaranta anni hà assicuta li so picculi nantu à e pagine di glossu, chì causò una reazione violenta, nò solu da i so fanni.

Hard photoset

Milla Jovovich li piace à scandalizà per tempu l'audienza, cusì accade issa ora. L'attrenda accuminciau a piacè à intervene in u dispunimentu per u duminiu invernu d'inghjistru di Pop Magazine è ùn era micca à tuttu vargogna per ciò chì hà avutu a tira à a cintura dopu l'idea di u fotògrafu Talia Chetrit.

Leghje ancu

In grandu forma

I ritratti nantu à una pruvucazione di pruvucazione si prisentanu quì nantu à a reta. À quelli, l'attrìggine sforza gradualmenti di e so robba è, in u risultatu, resta senza un rimettu. L'afferra chì Milla accetta, anche eròticu, ma pocu in natura.

Sì senza critichi, ma in generale l'inviu di u travagliu spiciali di Jovovich li piacia à i seguenti. L'estrema di u "Resident Evil", sottu à e so spalle di dui pregandi (a seconda figliola di l'attrice Dashiyl Eden nascita l'annu l'annu), dimustrò a mancanza di stretch marks nantu à u so pettu, l'admiraturi di a bellezza orgogliumente state.