Contraffonii durante u partitu

U fattu chì u nàscita hè un prublemu difficultu è dulore, i femine in a zitiddina: a mamma è averebbe, i zicchini è i sughjetti anzeddi sò spessu di cunvertisce à a generazione ghjovira alla l'unattractiveness di u prucessu di u nascita di una persona. Questa informazione s'assòbbe in i ghjovani capelli, è cù u tempu, u nascita cumincià à esse associati cun qualcosa scena. È a maiò parte di ei futuri mariani anu teme di u travagliu durante u partitu - perchè causanu dolor insoportable.

Periodicità di u travagliu durante u travagliu

E cuntrurzioni durante u travagliu sò cuntretzioni periurnichi annantu di l'utru. A so ghjustu hè di apre a cèrvulu di l'utru, per assicurarà u zitellu "per andà in lu lividu". In u situ statale di l'utru, l'utru hè fermu chjusu da l'anellu musculare cervicali, è in a partenza hè apertu à 10-12 cm per passà a mozza di u zitellu. Dopu à u travagliu, l'utru hà da cuntrainu à u so uriginale, dimensione "pre-ancialità".

Certu, u travagliu intensivu di i musculi d'utru in a parti ùn pò passà in bigtoni: una donna senti u dulore, chì, cum'è una onda, stalla è scaricata. In regula, i bouts begin gradually. Inicialmenti, ponu esse cunsideratu cum'è una dolce normale in u so spinu infernu o sordo in u ventu, cum'è in u casu di i disordini digestivu. In ogni modu, cù u tempu, sensibilizazioni dulurusi s'intrussificheghjanu, pauses entre elle cuntrattu, pugnammi sò più cum'è i dolore periculosi in menstruazione.

I medichi cunsiglianu ghjusti in futuru avè nutitu a durata di i pele è l'intervalli di elli. Se a freccia di u travagliu à u nordu hà 10-12 per l'ora (vale à dì, ogni 5-7 minuti), da quì hè ora di culligà in l'uspidale.

In primiparous women, u periodu di cuntrazioni hè di circa 12 ore. Se questu hè u sicondu u dopu, i bouts duranu 6-8 ore. E quantu più altu u cervicu s'aprì, a più freti di travagliu durante u partitu: à a fine di u periodu i pudeti sò ripetuti ogni 2 minuti.

Cumu facilità a cuntrazzioni durante a partitu?

Molti donne anu intesu stori incredibbili nantu à nascita quasi nimu è spessu facenu a question: "Ùn ci nascita senza travagliu?" Di sicuru, ci sò micca, perchè e cuntrazzioni sò una parte naturali è necessaria di partitu. A mancanza di travagliu durante a parturientu indica chì qualcosa era falatu è a situazione hà bisognu d'intervenzione medica immediata.

In ogni casu, qualcuni cuntrazzioni di e donne durante a parturientu portanu veramente pienu. A causa pò esse u ligame di u dulce, u timore è a misconducte. Pudete curre a situazione si preparanu à a nascita in anticipu: assistite à a scola di expectant mother, recicla quant'è infurmazioni nantu à a nascita possible, scrivite e metudi d'anesthesiica è rilassazione, è maestru a tecnica di respirazione duranti u travagliu è u pene.

Hè impussibile di cuntrullà i prugieri, è questu scantalà i ghjusti futuri chì primu entra u sacramentu di pienu. In ogni modu, hè pussibule à prutezzione di a cundizione di a donna parturiente cù i metudi siguenti:

  1. À u principiu di u travagliu, quandu e pratiche sò ancu debbuli, pruvate à volu dorme o, almenu, ghjittassi, tranquillamente relaxatu. Questu permette di salvà forza è calma.
  2. In prossimità tangibule, hè megliu trasfigurate: cammina pi la cammara, swing la pelvis. A divulgazione di u cervicu in stu casu hè accelerata.
  3. Truvate una pusizione persunale in quale a lotta hè più facilmente tolerata: impastanu quattru pene, fate nantu à u collu di u to maritu (se ellu hè cun voi), si trovi nantu à a vostra banda o si prisintate nantu à una sedia chì stanu in fronte.
  4. Sì l'agliu ùn anu micca esercitu, pigliativi un bagnu è duci.
  5. Massaggio l'area sacra.
  6. Pruvate per rinfurzà u pianu di a lotta.
  7. Respire right: a lotta accumenza è finisci cù una respirazione forte in eternu, à u pianu di a lotta, piglià un respiru fundu è fate uni pochi corti. In i pezzi di cuntrollu, a superficia è a respirazione frequente aiutanu.
  8. Se u dulore torna intolerable, dumandate à u duttore per dà un anestèsimu.

E, forsi, l'cunsiglii principali: Ùn àbbia paura! U Erdimenu ùn hè micca tortu, ma a gran travagliu di una donna, l'esercitu di a so misioni à a Terra, hè u nàscita di una nova vita. E a ricumpenza per sta travagliu sarà u primu chiancciu di u to babbu è senza nunda di sensu pariginale d'amore è felicità - sì mamble.