Dio di a Guerra Mars

U Diu di a Guerra Marte hè unu di i celesti più rispetti e vveruti di l'anticu panteonu romane. U cultu di Marti foddi assai in Roma antica finu à a so cascata.

Marte - u diu di a guerra è u difensore di Roma

Sculturi sculptured the god of war in a forma di un cumannanti in armatura è un cascu decoru cù una cresta. In ocasu era deprepita in un carru, cù una spear è scudo, chì eranu simboli di u diu Marte. I Rumani cunsidareghjanu l'animali di a divinità greca per esse pumetusi è l'ova, chì anu identificatu cù un rapidu attaccamentu è un attaccu.

Marte per una bona ragiuni era u più impurtante di tutti i dii di l'anticu Imperu Rumanu - i Rumani eranu fieri di i so guerrieri è e so vittori. L'esercitu di a Roma Antica era cunsiderata invenzente per l'excellent training è di Mars - un fortissimu defensor chì accumpò i suldati in tutte e campai.

Inoltre, Mars - u figliolu di Jupiter è Juno, era cunsideratu u patri di Romulus and Remus, i fundatori di a Roma Antica. Sicondu a legenda, i figlioli di Marte di nascita à a figliola di u Re Numiter Rhea Silvia. Cumu simile di u so patronatimu, Mars sumpru u so scudo in Roma, chì hè stata guardia in u Santuariu di Diu in u foru è una volta annu, annantu à l'anniversariu di u diu romainu Marte (1 di marzu), sopra sopra à a cità.

In un signu di rispettu, i Rumani diventanu regolarment festi annantu à Mars. A festa annunzali èranu in u 27 di ferraghju à u 14 di marzu, celebrazioni più impurtanti - suovetavrili - eranu celebrati kull 5 anni da a qualificazione (census). Durante a corona di a festa di i truppi di custruzione nantu à u Campu di Marte, Diu hè statu offrittu sacrifici - un toru, un porcu è una pècura. Sta cerimonii dava a vittorie Rumani in battelli per u prugettu sussisciutu di cinque anni.

In più di e festi, assai churches eranu custruiti in unurore di u diu di a guerra di Mars. A più antica è venerata si stete nantu à u mariatu di u fiumu di u Tibre nantu à u Champ de Mars. Stu locu sacru hè statu utilizatu solu per i desfruciali è i festività, era nantu à u Champ de Mars chì i reunioni, i esercizii è i riziziunati sò stati sughjetti, decisi impurtanti eranu fatti, per esempiu, di a guerra di dichjarazione. Un magnificu tempiu à u diu romainu Marti hè statu ancu custruitu in u foru. Tuttu cumannanti prima di andà à a guerra vinni à questu tempiu, dumandò a Marte per aiutà è prumesse una parte di u pienu riccu.

Però, Marte ùn era micca sempre u diu di a guerra. Inicialmente, era urdinatu per pruteggiri i campi è i viteddi di i diversi minaccii, ma Marte puderia puru punisce una persona indigna, causando a morte di l'animali è a falla di cultivà.

Una di e leggende Rumani hè dedicata à a crueltatia di Mars. Un ghjornu, Marti scuntrò a bella godosa Minerva è si amare di a so mamma. Nun sapìannu comu avvicinà a bellezza, Mars volta à a matchmaker Anna Perenne, a dea di u novu annu. Minerva ùn ci piacia à Mars, è ella cunvince Anna Perenna per incasà u sposu è invece vede una data . Dopu chì a disgraziatu di Mars fù cunnisciutu da tutti i dii, ellu stava resinzione prufonda in u so core.

Oghje u panteonu di i dii Rumani ùn esiste più. Eppuru, i praticati ricordani di Marti à vedende u celu - u so nome hè u pianolo di sangue rossu di u sistema di u solar, un simbulu di guerra, di un horroru è di disastru.

Diu di altre guerra nazioni

I dei di a guerra anu esistenti ancu altri pòpuli. Grecu Ddiu, responsabbili cum'è a Marte per battalioni è vittori, avete u nomu d'Ares. U diu grecu di a guerra hà avutu tanta annunzie nantu à l'Olympus è trà e persone, è ancu un caratteru più gustoso. Ares era cunsideratu un diu cruel è vindictive chì u cori ùn pudia micca affucatu l'amore di a bella Afrodite.

E li guerrieri Slavici cunzidenu ancu Perun u so protettore divinu. U diu era assai viulente, ma era ancu ghjustu è noble. U nascita di Perun casu duranti un terribbili violentu. Ancu in a so zitella hè stata robba da u mostru Skiper è Perun hà crisciutu, assicuratu in u sonnu . Dopu à a liberazione di Diu cù i so frati, Perun batti à u mostru, libera i so surelle, chì era ancu segnenu. Quandu Orthodoxy hè statu aduttatu in Russia, Ilya, u Prufeta, hà acquistatu i funzioni di Perun.