I pane frontiere Japanese

Pane di facciata giapponese per una decorazione exterior di a casa sò prudutti d'alta tecnulugia è sò di alta qualità è estetica. Sò assai populari in parechji paesi, adattati per u travagliu in u regnu rigore cù climatichi diffirenti, i so textu sò assai diversi.

A instalazione di panni di facciata ùn ùn deve esse special apparatus, pò essa pruduttu micca da un prufessiunista.

Pannelli di cement fibre

I pitture di facciata di fibre-cimentu in Japanese ùn cuntene nisun impirtifaci periculosi in a so cumpusizioni, sò ecològichi cumpletu, fabbricati usando l'ultime tecnologi utilizati per a produzzione di i risultati di materiali, di fibra di cellulosa, cimentu, mica, quartz presendu.

U pannelli di cimentu di fibre ùn anu degratu in i ghjàllichi, u sole, ùn pare micca funghjetta è moffa , ùn anu micca i minatu i scarpichi di u legnu o altre cresce. Tali panele ùn precisanu micca un mantenimentu cumplessu, ponu esse facilmente lavati cù un jet di manguera.

Qualità impurtante di i pannelli giandani sò a so durabilità è a sicurità di u focu, ponu fà senza reparazione per 30-50 anni, mentri u prezzu hè pocu più altu chì altre materiale d'acabat. I pannelli sò cuparti di pintura acrilica, appieghjatu in parechje strata, è sò prutetti per un repellent acqua, chì cuntribuisci à a so autonumia.

Quessi panels sò ancu efficace perchè sò un primu fiament eccellente di energia è salvezza, mentre chì u spaziu trà u muru di a custruzzione è i pannelli pò esse usatu per un insulamentu termale addizionali allughjendu una capa di lana minerale.

U pannelli di cimentu di fibre pò esse usatu in i zoni sismiche, i muri abbitati cù stu materiale, durante u terramotu, ci sò cundini ridotti, cum'è i panele sò un pianu pisu, in cuntrastu à u materiale di facciata finta pesante.