Ciò chì vene da Georgia?

Galizia hè un paese unicu cun una storia antica richia, tradizzioni urigginali interessanti è boni cucina cusì chì hà amatuate u dilettante in tuttu u mondu. È se vulete fà un viaghju per questu statutu, cunzidi in anticipu quelli souvenirs per purtate da Georgia à i vostri parenti, amichi è culleghi. Fortunatamente, ci hè qualcosa di sceglie.

U vinu famosu georgianu

Unu di u souvenirsi più populari di Georgia hè u vignetu georgiano famoso. U vinu à u paese remplisce a u IX seculu aC. À l'aderenti pudete cumprà vinu veru di casa in boni pochi di maggetti fugliali. A versione di buttiglia hè stata trovata in ogni petite tenda o supermecchera. Se ci parramu di u vinu à portanu da Georgia, dopu i turisti tradiziunale cumprate biancu "Twishi", "Tsinandali" o "Khvanchkara" è "Kindzmarauli".

Cautious horn for wine

Un maravigghiusu souvenir da Georgia per a mità maità di l'umanità serà un cornu tradiziunale di u vinu. Questi prudutti sò fatta di corna naturali è plastica.

Decorazione di cloisonnel enamel

Sti prudutti bè è esclusivi sò apprezzati, principalmenti, per a so unicity è l'esecutà da e mani da i pruduttori lucali.

Costume Nazionale

In a lista di ciò chì pò esse purtatu da Georgia, assai facianu costumi naziunali, sia per u male è femina. Siccome, a so costura hè una materia delicata, chì significa chì ùn sò micca boni. Ma cum'è un souvenir, ricumandemu à cumprà un di l'elementi di vestu, per esempiu, un caprettu o un pienu.

Alimentazione tradiziunali è prudutti

Mentri in Georgia, fate cura à u veru furmagliu Suluguni, un pastellu flaticule cun u furmagliu khachapuri, un pastellu cù a carne di kubdari, l'agrumi di u lupu-suneli, coriandro, uzho-suneli, candice jelly, pastila, gosinaki.

Bracciale cù prighera

Pensendu à ciò chì duverà da Georgia, cunfunditu è ​​un maravigliu maravigliu, cum'è una bracciale d'argentu stampata cù a preghiera "Salvà è salvatu" in galizianu.