11 ponuti di yoga per i principianti

Eccu avete truvate 11 provi di ioga specie per i principianti, chì vi aiuterà per fà fà cresce a practica!

1. I Monti

U nomu in Sanskrit: Tadasana

Beneficii: improvisa a postura, un sensu di equilibriu, limpia a mente, insegna in respirazione profunda.


Istruzzioni: ghjustu stand up, piedi à l'larghezza di a pelvis, u pesu hè distribuitu equitatu trà i dui gammi. Lighendu è arrespundite inzuccarà in parechje intervalli di ispirazioni è di scadenza. Mantene a testa in diretta, pruvate allinà u collu è a spine in una recta. Se vulete, pudete trasfigurate e mani, s'ellu ùn impedisce à voi centru - quarchi prifiritu per doblegà e so mani in una pusizione di preghjudiziu, o pull it up for stretching.

2. U cani sò morti

U nomu in Sanskrit: Adho mukha svanasana

Beneficii: migliurà a circulazioni di sangue in tuttu u corpu, bè stretchì per venti è tacchi.


Instructions: stand up, mani è piedi in u paviu. Mani in a larghezza di e spalle, pierri à l'larghezza di a pelvis. Portate e mani in fronte è dissemi i vostri ditti per una stabbilità più grande. U vostru corpu pò piglià a forma di una V. invirtita

3. U Pose di u Guirreru

U nomu in Sanskrit: Virabhadrasana

U utilizazione: rinfurzà è stende e perchè è nigi.


Instructions: putevi i pede nantu à un metru aparte. Gira a cala di ghjusta 90 grai è lighe nè. Senza pisà a spalle, spende i vostri brazzi à i lati incù i vostri mani. Agghiuttiu u ghjinochju ghjucu à un angulu di 90 gradi è mantene a ghjinochja ghjustu sopra à u pede, ùn lasciemu micca avanzatu, allora di a linea di i vostri ditte. Focus in stretchjà i vostri braccia è stà in questa attitudine, da fà u stissu nantu à l'altra parte.

4. Arburu Pose

U nomu in Sanskrit: Vriksana

Beneficii: migliura u equilibriu, rinfurzò i musculi di i malati, i vientu, l'ango, u spine.


Istruzzioni: Pigliate a pose di a muntagna. Poi traslassi u pesu à a perna. Sughjendu e cadenti inghjustu, pusendu u pede di u pede di u ghjornu nantu à a superficia interna di a coscia di a manca. Quandu aghjunghje u equilibriu, doblegate e to palme di fronte di voi in una pusizione di prichera è mantene a vostra equilibriu. Per a cumpetizione, susciteghja a mani cum'è in un mondu pose. Ripetizione da l'altra parte.

5. U Ponte

U nomu in Sanskrit: Setu bhanda

Aviti: rinfurzà u pettu, u collu, u spine è l'esse rinfrescante per eserciti nantu à u ponte.


Instructions: Lie à u paviu, mani in i bandei. Cù i ghjinochji giacchi, ripiendu u pede nantu à u pavone è alzate e to cattivi. Allora, pusate e vostre mani sottu a vostra back, aghjunghje è cignali à u pianu per un sustegnu megliu. Aghjunghjite i zunti paralleli à u pianu è apreia u pettu à u mandibulu.

6. Pose di u triangulu

U nomu in Sanskrit: Trikonasana

Aviti: stendi u corpu entene, rinfurzà i musculi di i malati, i ghjinochjati, sguassate di u dinochju. Aientta per e pregnant women.


Istruzzioni: Pigliate a pose di u guirreru, ma ùn fate micca in u ghjinochju. Allora u toccu per l'internu di u pede culpè cù u latu esterno di a palma di dirittu. Apuntate u to palme da u manca à u tettu. Apuntate a vostra mira versu a manu manu è stende a vostra volta. Ripetizione da l'altra parte.

7. Tentu ghjittassi

U nomu in Sanskrit : Ardha Matsiendrasana

Aviti: crescente stretchamentu, particularmente dopu à longa ghjorni passati à pusà à l'affari. Circasi, colti è colla.


Instructions: Senti nantu à a chjappia, stende e so peri. Pute u to pettu rightu in l'esterno di u to pede. Dighjà u ghjinochju u ghjornu, ma mantene u ghjornu di ghjinochju nantu à u limitu. Pudete a vostra diritta nantu à u pavimentu darrurendu à mantene u equilibriu. Pujate u coddu uttinutu nantu à l'esternu di u ghjornu di u ghjornu. Torcia à a diritta quantu puderebbe, ma per chì e nucali ùn sianu micca di u pianu. Repetiscenu in altre parte.

8. Can face up

U nomu in Sanskrit: Urdhva mukha svanasana

Aviti: Stretching and strengthening of the spine, arms, wrists.


Istruzzioni: Pìglianu nantu à u pavimentu finu à prestu, pulcati sottu à i spalle. Ricerca nantu à e to mani, alzate à u vostru pettu. A più avanzatu pò levantaroi i stessi cipolle è pelvis, appujatu à i peri recta.

9. Pose di una culomba

U nomu in Sanskrit: Eka pad rajakapotasana

Adupratu: apre u spalle è u pettu, sceglie stesu per u musculu quadriceps.


Istruzzioni: partendu da a pusizione per push-ups, cù e palme sottu à i spalle. Baffeu u so ghjornu à u pianu, pigliendu oghje è tirava u pede à a direcia. Posa à pusà, alluttà l'altra pierna. Pudete favurisce un liggeru per stufa megliu.

10. Pose di u coru

U nomu in Sanskrit: Bakasana

Adupratu: rinfurzò e mani, i poveri è stampa. Un pocu più cumplessu ca l'altru posa, ma a manifestazione hè una delight in ogni parte.


Instructions: stand in a pastorella di faccia faccia. Allora cammìnanu i vostri pedi finu à i vostri ghjinochji toccu e to mani. Dopu piantaggiu i bracci in i coddi, movi u pesu nantu à e mani è pesa u pede da u pianu. Fate i vostri ghjinochji in le mani. Aduprate i musculi di a stampa per equilibrà.

11. Pose di u zitellu

U nomu in Sanskrit: Balasana

Beneficimenti: postura di rilassazione è stretchera suave. Puteva in u dulore.


Istruzzioni: Sittate diretta, cullendu i vostri zicchini sottu. Inclineghja u corpu di fronte è bassu a testa à u pianu davanti à voi. Pane i vostri brazilli avanti è bassu u vostru pettu è u chin finu allora puderete. Senza in questu postu, respiru sensu è tranquillamente.

Cumplighendu cun sti simpatici posa, è u risultatu ùn deve longu in venite!