Cumu restaurà un vùddu cantastori?

Probabilmente, in ogni casa, ci hè u mobili, l'età di quale hè più ca l'età tutale di tutti i membri di a famiglia. Se in a vostra casa ùn ci hè una famiglia di famiglia, ùn hè micca ghjallinore di ridivà, perchè l'anziane pò esse divulgatu in un ogghjettu di designu unicu in uni pochi minuti. Intendemu di scummigghiari a manera di restaurà l'mobili chì vo avete, usendu u cunfettu com'è esempiu.

Cumu aghjurnà un valdi bagnu?

Si ùn cunnosci micca cumu di decoru un valdi bò bufali, a tecnica tècnica decoupage vinarà in u vostru salvata. Decoupage hè a dicurazione di l'ughjettu, usendu scorci di carta culurita cumminata cù pittura, foglie d'ouro, etc. Questa teknika a pruveditu di u tempu prumove l'aghjurnà di l'anticu dresser rapidamente, ferme è senza assai sforzu.

Prima di dicoupage, avete bisognu di sì u vostru pettu hè bisognu di ristrutturazione profonda. Questa restaurazione di u vechju pettu hè di sguassà l'antichi coperri è putitosi chicchi è cracchi, seguitatu da u trattamentu cù a tarra. Sì, tutte e cose stà accaduti o o caschju ùn deve micca bisognu di una restaurazione profunda, volteamu a più interessante - a decoru. E poi ponu spiegà cun libertà di u nostru fantasimu: imprese di canzoni, postcariati prediletti, clippi di magazines, foglie decorattivi di metalli preziosi, in una parolla ciò chì vulete pò esse usata in decoupage.

Decoupage di u vecchiu dresser - struzzioni urdinata

Per decoupage avemu bisognu:

  1. Prima hà avè misatu a striscia di carta, a taglia currisponde à a larghezza è l'larghezza di i piazzii di piumi + ¼ nantu à a cuncessione, chì hè imbrata in ghjiru.
  2. Mettinu a striscia in l'acqua per parechji sicondi, o caminari nantu à elli cù un scogghiu dipped. Stu metudu "fate" di fibres di carta e facenu più flexibule.
  3. Lubricate a superficie di u pettu, chì vulete applicà a decoupage.
  4. Quandu u fogliu di carta, utilizate una carta di plastica per sguillà a burbuila, o arruganti. ¼ da paper, chì hè diventatu, in più impregnatu cù cola. Tagliate u restu.
  5. Dopu un seccu, strucianu u vestitore cun laca acrilica, o poliuretà di u liquid.
  6. E questa bellezza pò vena d'un vespre feste!