Comu pulisce u calamar?

Calamar hè un cumpagnu indispensabile di ogni tabella di festa, ma cum'è sò ancu boni in u menzu di u menu. Prodettu lighjinu di prutezione - un calore bellu, è assai sèmplice per preparà - calamar pò esse un cumpunente di centu misi. In ogni casu, per a preparazione qualitativa di calamar, prima di tuttu hè necessariu di scumpariri tuttu ciò chì hè superfluvule. Allora, cumu si pulisce u calamar?

Quelli chì argumentanu chì chjardu u calamar - un difficultu esercitu, in modu di solitu preferanu cumprà micca listessi per cocchi. Tuttavia, ùn ci hè nunda complicatu in u prucessu di pulizia, quì, cum'è sempre, hè necessariu di cunnosce i regule fundamentale è agitu à u travagliu. Unu, duie, cinque chiacchi - è a pulizia hè simplificata da travaglià i movimenti chì qualchissia annunzià di a cumplessità hè solu riri.

Cumenza cù a testa

Comu preparanu calamaru per a pulizia: i primi passi sò impurtanti, u successu depende di elli. U primu aduprà da piglià una carcassa di calamar friddu è chilatu è n'insignà currettamente: ùn deve micca bisognu viscuvili. Aktar accussioni simuli di a cirurgia, ma unu ùn deveria micca, ogni ghjornu aduprà. Bonu, hè necessariu di lavà a carcassi di e carcassi di calamar cù acqua freti in freccia. Inoltre, hè necessariu di separà a cunta in un muvimentu, ùn hè micca bisognu. Tandu avete bisognu à calà i calamar di calamar di l'acqua furiosa è di ripusà torna in acqua fridda, ma da fà più veloce per creà l'effettu desiderate. Per via di sti atti simuli, a pelle vole esse ridutu faciule.

Avete bisognu di cartilagine è di l'occhi?

In calamar ùn ci hè un dettagli più inutile: un cartilaginali largu lonzitudine. Per una banda, hè facilitu di sguassà, ma di l'altra banda, hà bisognu di fà tuttu cù cura per ùn dà micca u più beddu filamentu. Allora hè bisognu di truvà è aghjustassi u pico: sì, hè interessante chì u mari è di u pico, è pare ch'ella hè appruvatu, per quessa hè impussibile di falla un errore. A listessa cosa hè fatta cù l'ochji, sò solu cutterie senza a ceremonia micca necessariu. Dopu à tutte issi manipulazioni, una sola cosa resta: lavà i calchroni.

Avanzanu o immediatament prima di coccia?

Una quistione impurtante hè questu tempu: quandu si pulisce u calamar? Quì tuttu hè simplice: se u calamaru cumpratu hè spargugliatu, aduprà a so purificazione pò esse posposta per più tardi, postu chì ùn hè micca cunsigliatu di scorri è rinfrescenu i prudutti, perdu qualchì qualità. Poi, cù calamar friddu, pudete fà in dui maneri. Sapendu cumu piace u calamar fugliale, pudete fà, è coguunu o cose à u locu à u locu liberu à u tempu puntuale. Certu, calamar feroce sempre guadagna, ma e circustanze ci sò diverse.

Comu pulisce u squidatu per una insalata o di altru pranzu, oghje digià. Avà hè à l'appena: per cunzidirte un gran numaru di ricetti è ellu entre elli unu chì hè l'ideale per un futuru manghjatu. Hè cunnisciutu chì calamar pò esse un ingredientu per un prugettu luminu o un cumpunente di una capisce culinaria cunfinanti, quì u cambiante decide. U più U calchissia sò sempre distribuziati in l'alimentariu, chì hè un locu spéciale hè occupatu per ardi in pepite, fritto frittu. Inoltre, i cori di focu in u dulce, chì i dui adulti è i zitelli amate. In generale, u calamar hà u so gustu distinta, ma admirablemente unisci u "cullettivu" di altri frutti di mare, diventendu unu di i cumpunenti di u cocktail. U calchissia hè incredibbilmente cusì boni è friddi, ma hè una cunning in a preparazione: per digià stu pruduttu di prutezione, pudete piglià un veru chewing gum senza gustu. U più tempu òttimu, chì u calamar fucalizza in acqua salata, fiscale - da trè à sei minuti, tuttu ciò - bust ovidu.