Designer Alexander Terekhov

Ùn ci hè secretu à qualchissimu chì noi, femine, sò in modu largu obligatu à l'omi per creà una robba unica. Giorgio Armani, Gianni Versace, Calvin Klein, Jean Franco Ferre, Guccio Gucci, Dolce Gabbana sò solu qualchi nomi chì pusonu u tonu per a moda moderna. Ma l'arti di disignu hè una materia delicata, in necessità di sviluppu è perfezzione sizie, espansione di frames standard è frontiere. Furtunatamente, elli stessu capiscenu i famosi metri, chì permettenu i giovani ambucenti disinfestanti per creà un maravigliu di moda cun elli. Talente di moda designer Alexander Terekhov, senza dubbiu, appartene à u so numeru.

Famiglia di u designer

Oghje Alexander Terekhov hè una marca prumessa, ma ùn hè cunnisciutu assai di u disignu stessu. Cusì, pruvamu a circà à a biografia di Alexander Terekhov, per amparà a so vita un pocu più. Alexandru vene da a cità di Vyazniki. Hà avutu un amori di cuscenzja cù un ziteddu di quandu ha vistutu i panchichi, hà cusitu robba per i so omi è a mamma, per quale ellu hà criatu u so primu vestitu in a vita. Per quessa chì ùn hè micca surprisante chì Sasha hà andatu per migliurà i so cumpitenzi in una scola d'arte, dopu chì era l'Istitutu di Moda è Design.

Dighjà un studgente, Alexander hà sappiutu u gustu di ricunniscenza, uttèsenu segon postu à u cuncorsu "Silhouette russa", chì presenta a so collezione "Twilight". Sta piccata vittoria ci dettu a pussibilità di entrenari in a casa di moda Yves Saint Laurent, dopu chì a carriera di u ghjovanu ghjovanu cullonu veloce à a cullina. Hà participatu à a Semana da Moda Russa, a Week Fashion Week, organizatu exhibimenti persunale di i so bosque, apre a so propria boutique. Rovirazione Alexander Terekhova hè diventata pupulari solu per i nomi di Mosca, ma hè culpitu à u gustu è i famosi occidentali.

Excelente travagliu

A data, a famosa marca è propiu di a cumpagnia "Rusmoda", chì dopu à rebranding u detti un novu nomu - Alexander Terekhov Atelier Moscow. Hè sottu stu nomu chì u mondu hè statu apertu da u novu Alexander Terekhov, ma quellu chì hà adore vistimenti, cunziddiienti a basa di u vestitori di a donna. Eppuru, i so faldes, i pantresi è e borse, raramente passanu in bigtoni. Oguni collezione di Alexander Terekhov hè una petite òpira, imbuttata in seda diluita è satura cù stampati interessanti.

A cullizzioni di Alexander Terekhov primavera-estiu 2013, anchi si vultò un pocu in una direzzione differente, ma in generale retenu una feminità tocca è chic. A so basa hè stata motivi folklori, u materiale dominante - u cuttimentu, è l'accessori principali - perle massivi, grossi lenti e so scarpi di Gianvito Rossi. U dilizzionatore divirtiu arbitrariamente a cullizzioni in dui parti. In u primu hè una grande rossa d'ùtimi azzurri, azzurru è purpuggiunate, è in u sicondu ci hè un raginu impronta in forma di un bouquet vippiti cù cinta o caputuni fatte in belli scarlatta, blu è marroni. A cullizzioni sana era china di varietà di mudelli, ma i vestiti originali, straordinarjamenti belli d'Alexander Terekhov, vinni novu à a prima.

Maestru di tutti i sacchetti

Alexander Terekhov hà stabilitu com'è disignu di rigali exquisite, femminile. Ma ancu di questu, hè ancu un grandi creatore di sacchetti eleganti è embute. Allora, in a so coletta primavera è estiu, i mudelli eranu flaunting à longu a catamaranu cù cullettuti, bianchi, bilaterali, bianchi chì anu in armunia cù i vistimenti prisenti. Frankly speaking, per parechji fimmini di a moda, li sacchetti d'Alexander Terekhov sò micca solu un accessori stylicu, ma un ughjettu di u desideriu. Questu hè cunfermatu da l'excitazione induve per l'apparenza di a so coperta di capsula di sacchetti per u Coccinelle. Quattru sacchetti di nappa è tile, anche si tenenu tanti grandi, formi è culori - di u beige à l'azur, sò ancu impressiunanti cù l'attitudina tremblante versu a so creazione, i dettagli pinseri è l'affari sicura.