Tacchi tacchi 2013

A grande pupularità di i scarpi cun tacchi cale ùn hè micca surprisante à tutti, postu chì a forma di tali tacchi hè assai più còmode è stabile chì studs. U calzature cun un pilu hè un altu cù assai stile nantu à e so maghju femminili, chì sò cuparti da u skinnie di u mantellu furiu cumpritu cù u grandi pruduttu nantu à u grandu.

Quelli chì ùn piaciunu o si sò straccati di camminare nantu à i tacchi culo, cù piacè camminare in i scarpi cun tacchi cale. In a nova stagione primavera-estiu serà un mudellu rilevatu cù un tufu squadra massiva, chì pò esse supplimentata da a stessa plataforma grande cù protetti kbar o chjuchi.

Tacchi tacchi 2013

Una suluzione eleganti per i scarpe di moda cun tufonce cilestru hè un rich design in matte di metalli nobili, medichi finti, è nunda più esu prufonda. Alcune variante di i scarpi di l'ughjettu cù un talonu grossu sò mudelli non convenciali chì assicuranu perfettamenti li rapprisintanti di diversi sottucultorii è brave donne di a moda. In i cullettimenti più novu, i scarpi di donna cun u piuvieru chjuche sò presentati in una varietà di stili, per esempiu, paese , retro, gothic, militare, etno è baroccu. Una varietà di paleta brillanti ùn lasciarà micca qualcosa indiferenti.

Una attenzioni particulari à i diseggituri è i diseggiani di a decorazione urigginaria - anu usatu buttoni di u metallo, perli è tùstru in draperi, in parechji ragazzi è tissuti. Questa esti, i grandi disinfettori inclinonu versu mudelli cù bocca puntata - sò questi i figuri geomtronii chì dittate a moda europea. À u listessu tempu, ci sò dinò disinfestatori di moda chì fermanu fideli à l'mudelli rilassati, menu eleganti, ma assai più pratiche. Tutti i scarpe di marca nova si ncònjinu solu ciò chì hè in moda in questa ora.