Memoria genetica

Avete mai pensatu à u fattu chì ogni persona hà u ricordu di i so antenati, quella era chì era inherente in a so famiglia. Parolle scientifiche chjamati "memoria genetica".

Genetica, a memoria primaria hè memoria, u trasportatore di u quali in u corpu umanu hè l'acidicu nucliu chì furnisce l'stabbilità in u almacenamiento di l'infurmazioni.

Hè situatu à u deep nel subconsciousu di ogni persona, in u campu di i sensazioni. Certe volte vi senti. Geneticuu, a memoria primaria si fa sentenu in forma di impressioni, oscurei imagine. Allora, in a maiò parte di i casi, u zitellu in u corpu di a mamma vede i so sogni, chì sò una manifestazione di a memoria di u so genaru. In u risultatu di vede parechji sogni, u moveru di u zitellu, cumu si attraversu, hè furmatu. Dopu un nascita, u zitellu hè dotatu da tutte e cunniscenzi necessarii. Ricurdativi ancu u fattu chì i zitelli da a nascita di un bon nadiu, ma prontu perde sta capacità. Finu à 2 anni, i zitelli amparanu sta memoria genetica.

Hè difficili per l'adulti à vede stu tipu di memoria perchè a cuscenza ùn impedisce ch'ella ci vole à pruteghja, a nostra psique da una split personalità.

A memoria genetica hè stata studiata da Carl Jung è a psiculugia attribuita à u "inconsciente colectiva". Hè stata creuta chì ùn hè micca dipindesa di l'esperienza di l'individuu. Questa memoria cuntene assai di l'imaghjini originali, chjamati Jung com " archetipi ". Cridìa chì l'esercitu di ogni persone ùn hè micca borratatu da a so morte, ma accunsente in a memoria genetica.

Memoria genetica di una persona - esempi

Sempre apprezzatu "u dirittu di a prima notte", a donna era "pura" è chjara . In questu ùn si trova ùn solu a so moralità, ma ancu u sensu biologicu. Dopu tuttu, ci hè una memoria genetica di l'utru. Questu indica chì u zitellu sera duminatu da parechje cun u partiregiu di a so mamma, chì avia per a prima volta. Per quessa, ùn hè micca nunda chì, da tempu casteddi immubriti hè apprezzatu supratuttu.

A memoria genetica di una donna hè manifestata ancu in i costi di una donna muderna, in u so aspettu. A donna, com'è u guardiastru di a chjappia, duvete fà parechje cose à u listessu tempu (questu hè assai simili à e donne in u nostru tempu): anu detti dopu à i zitelli, buchi cullati è, à u listessu tempu, hà vulsutu micca d'attaccà u nemicu. Per via, ùn hè micca nunda chì u collu longu di parechji persone hè cunsideratu bè. In i tempi antichi, era preziosa perchè era più faciule per una donna per salvà di i periculi.

Ogni parsona hà sta memoria insosura è vale di ricurdà chì a nostra vita l'esse passatu da a generazioni à a generazione.