Cumu cultivà ginger in u giardinu?

Ginger hè una pianta piccante tropicale, chì a patria hè l'Asia del Sud. Questa perenne rimette à a famiglia di ginger. U Ginger hè stata utilizata à a cucina per fugliale, fendu eddu . Truva u so usu di a medicina famigliali.

Molti jardinieri sò interessate nantu à induve u ghjungnu hè cultivatu. Ancu si hè una pianta è amatori, u ghjungu pò esse facilmente cultivatu in i zoni cù un clima temperatu, u principale hè di ripiglià i "gustu" di a pianta. Scupremu per fà e crescenu ginger da l'arradichera.

Ginger - growing in the garden

Quelli chì cresce u genaru, sapanu chì si multiplicate dividendu u risiziu. Cum'è sapete, per cultivà ghjustu in u giardinu, pudete aduprà a razzi urigineali, acquistatu in u mercatu o in a tenda. In ogni casu, attenti à a cundizzioni di u risidui, chì deve esse ghjustu è densu, cù una pelle liscia brillanti.

Prima di principià per cultivà ghjustu in a pianta aperta, a radice deve esse ghjustu. Fate nantu à a primavera. A megliu per a zuccucina hè un pezzu largu è pianu. Per plantà, unu deve piglià un pezzu di ghjustu risicente 5 cm de largo, chì hà 1-2 bifeali. Avanzate, nantu à u fondu di u pome, avete bisognu di mette u capu di drenaggiu. U mischju di a terra si compone di foglia di humus, turf e arena, presi in parti equitazioni. Root di 2-3 ore, immerse in acqua calidez per chì "svilò", è poi desinfectate a solu rossa di permanganate di potasio. Avà a radicali deve esse enterritta cù l'occhi finu è sprinkled cun una capa di terra quattru centimetri. L'urighjine piantae deve esse bè boni. In parechimi settimane, i ghjorni giovani ci anu nantu à i pianti di ginger.

A fini di a primavera, u rosamine di gingivenu giculinu pò esse pittati in a pianta aperta. Per plantà ghjustu esse elettu un postu in a penumbra. Eliminate da u pome, posto a piantina in u pianu prevene in fine à a so prufundità in quale hà criscenu in u pote. Spraying hè quellu chì u genaru li ami, da fà as often as possible.

In più di i so prestazioni salutistica è valurizazioni nutrizionale, u ghjudiziu hè ancu una pianta fermosa. Se vulete cultivà cù scopi decorattivi, da esse aghjunghje à voi per l'alimentazione di u fosforu è u vasettu di potasio, chì stimulerà u so crescitu è ​​u fiorente. È se vulete usà l'arragma per l'alimentariu, poi fertilizate cù cumpostu o fustu di lignu.

A vindemia di ghjetta cultivata da i so mani pò esse riunificati dopu à a fede.

Cumu avemu vistu, ghjustu cultivatu in a pianta aperta ùn ci hè difetti. Ma tutta l'estiu a vostra giardinu darà sta dicura bella pianta, è in tuttu l'inguernu nantu à a tavula sarà una spice utili.