Eghjate di moda 2015

Dicenu chì l'ochji sò u specchiu di l'ànima. In questu casu, pudete di sicuru sapè chì i vellini sò u quadru.

Crià una moda di l'imaghjini o stile in generale, ùn pò micca sottovalutari u rolu di e cella in ella. A so forma si deve bè pruduttu è bè sceltu. Molte spessu ùn avemu micca attaccatu impurtanza à quessa, à prima vista, un petit detallu in a nostra faccia, ma in vain.

Prima di scelta una forma per noi, avemu bisognu di amparà chì, cù l'aiutu, anu ancu esaminatu u caratteru di l'aspettu. Hè bisognu à elle, pudemu cambià in tuttu l'espressione. Pudemu creà una imagina tonta o, da volta, più stretta.

Cei - Moda 2015

A moda nantu à e cellue, cum'è qualsiasi moda in generale, cambia assai u tempu. Literatu pocu novu, i filamenti di u ciuffu ottene sò in moda. A forma di e cigli 2015, à u cuntrariu, serà diferenti in a so forma naturali, solu un liggeratu.

L'arcu 2015 in furmazione deve esse naturali. Cusì sta staghjone usemu dui pinzi. Sì u so propiu di e cagi, ci anu definitu à selezziunà cù l'aiutu di l'ombra o di u lapisio cusmeticu. E scuru ma l'arghjintini ùn sò micca sensu per tineanu - sò digià sprissivi.

Indubbiamenti, di moda in sta stagione sò denti e anziane. Molti articuli di cumpunamenu parmettini di fà a so currezzione nantu à a riuturi inferjuri, per esse, sguillate solu i capelli chì curl l'arpi.

Cei di u 2015 in una variazzioni tali daraghju a vostra parolla di più expressivitat è chjama l'attenzione à l'ochji.

Ma s'è vo ùn avete micca quellu ancho, ùn persequiteghja a moda, altri ùn deveru ridículu. Hè megliu a sceglie a forma chì hè bella per voi, per quessa chì l'aghjurnà generale hè stata grande è attrae l'aspettu di i fanni.