Technique Cecil Lupan - avemu cù u so amori

No dubide, ogni mamma volenu chì u so zitellu sviluppassi sani, forti è armonii sviluppati. Hè per quessa i diversi metudi di iniziu di sviluppu di interessu creatu in i tempi ricenti. Unu di elli, micca u più popular, ma assai, assai interessanti - hè a tecnica di Cecil Lupan. Strictly speaking, a tecnica di Cecil Lupan ùn pò micca chjamatu scientificu. Hè un modu di vita, induve a mamma ùn si pò stallà a so cumpagnia di l'educazione sistematica di u zitellu, ma solu dà u cunnuscenza in u quale in u mumentu donu ellu ci vole più. In questa teknika, ùn ci hè un postu per studii obligatorii, esaminazioni di u materiale passatu, è moralizazioni tediosi. L'idea principale, impose in a tècnica di Cecil Lupan - per sviluppà un zitellu precisa cù l'amore.

Principi basi di a tecnulugia di Cecil Lupan

  1. Ùn ci hè micca migliori maestri per u zitelli più cà i so genitori. Infatti, quale hè megliu cà a mamma, pò esse l'umore di u zitellu, i so bisogni, scupreranu ciò chì hè attualmente interessante à u zitellu.
  2. A furmazione - questu hè un grandu ghjocu, chì deve esse finalizatu prima chì u zitellu a stalla fatta da questu. Infatti, perchè u zitellu per piglià tutte e cumpetenze necessale è sapete, hà cunnisciutu u mondu à u circondu, ùn hè micca necessariu di turnà u prucessu d'assimilazioni in una occupazione tediosa per ellu. Tutti i stessi pò esse faciti in una forma di game easy, stopping the game à i primi signali di fatigue in u zitellu.
  3. Ùn avete bisognu di verificà u vostru zitellu. Ùn ci hè un sensu per pacà dispunimenti per u so zitellu - tuttu ciò chì hè impurtante è utili per ellu, hà da induve hà imparta.
  4. Interèssi à l'amparamentu novu hè sustene da a novità è a rapidità. Hè impurtante ùn hè micca tantu per dà à u zitellu a cunniscenza nicissaria è e so cumpetenze, quantu pare sapienti chì l'appruvamentu novu hè una attività interessanti.

Cù a so tècnica, Cecil Lupan facia u stereotipu cunfirmatu chì u zitellu ùn hè bisognu d'una cura constantemente. Infatti, u zitellu, prima di tutti, ci hè bisognu di interessu. I paisani anu bisognu chì l'overprotecting u so ziteddu, interferiscenu cù u so sviluppu, imbrancamentu l'impulsi creati. Per creà un zitellu versatili, ùn hè necessariu di dedicà tutte e so tempu favuriu à l'insignamentu. Per fà questu, simpricimenti simu cun u zitellu "nantu à a listessa onda", chì dà oghje ciò chì avemu bisognu più ochju: l'oppurtunità di rilassate, passassi, ghjucate o apprendu qualcosa.

U principiu di a vita di u zitellu cù u metu di Cecil Lupan

U primu annu di a vita di u zitellu hè assai significativu no solu per ellu, ma ancu per i so parenti. Duranti stu period Lupan ponu sette volte à quattro cumpagnia principali:

1. Per stabiliscerà a criazione positiva di u zitellu di ellu è a so famiglia. Per fà questu ùn hè micca à tuttu difficiule: hè abbastanza per dà u caressinu ghjovanu cusì più freti, struzendu, abbrazzendu, è in bocca è parlendu cusì couture. Ùn àbbia paura di spoilse a foglia, "accustassi à i vostri mani" - tuttu hè preghjudiziu. U zitellu devi sentenu chì hè amatu è prutettu.

2. Diversi modi per stimulà tutti i so sentimenti:

3. Fuggià u zitellu à sviluppà attività di mutivazione in ogni modu pussibuli. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di gimnastica, diversi ghjoculi, natation.

4. Per stabiliscia a basa di a lingua. Ùn aghju daveru di parlà cù u zitellu, fate u vostru accorsu, leghje cunti di fata. Ùn avete micca ancu capiscia u significatu di ciò chì avia dettu, ma solu hè questu s'accutene à u sonu di u so discorsu nativu, accumincia accumula lu vocabuli.

Frà l'altru mètudu di u primu sviluppu duveremu nutatu u metu di Montessori , Doman , Zheleznovov , Zaitsev .