Chì ci pattu à un prugna?

I prublemi di cultivà arbureti nantu à l'altri sò generalmente trattati da i criatori. Ancu sì ancu ghjurnoghji simplici volte à sparisce à fà in u so giardinu. E dumande ponu urighjini à sorgiri - chì si pò cunse cultivà, chì esurtazioni sussultà da una pianta cumplicata cù frutti, perchè senza ellu l'idea sana ùn hè micca sensu.

Induditori, u megliu hè di ottenevule cum'è nantu à un ule manzano in un manzano, una pera in una pira è in un tali spiritu. Ma certi volte avemu da più è vulete pruvà à pona, dicenu un capellumu, quarchi cosa da una altra spezia. E cuminciamu a maravigliate si hè pussibile di pompetà apple, cherry o peach in prugna. Dunque, avemu a sapè da questu conjunta.

Scurbi chì si pò pruduce l'arbureti di fruttu nantu à una prugna?

Sè decide di pruvà una ghjardinaghju cumplessa, avete bisognu di sicurazione di sapè cumu quandu pò esse pianificatu nantu à a lavanda. Intrapertuzione interspecifice, sicuru, hè più risicatu, ma se fate cusì, pò ottene risultati interessanti.

Eccu una lista di i culti chì ponu addiventà i prugne ciumi:

Cumu pudete vede, queste sò tutti - i culturi di frutti di pezzi. Per elli, a prugna hè quarchi salute, postu chì assinira perfezi a foglie, ponu raghjone in qualchi, anchi swamped, chjassi.

A manera più faciule hè di inoculà un prune d' albergo . Questu pò esse utile si tenete un terrenu acida di u tarrenu. In questu casu, hè pussibule cultivate u granu di l'arradicatu di prugna o prugna. Adupratu ghjunse in questu modu, l'albicanu si sentu bonu bonu. Prestu ùn ci hè un accunciamentu, chì parle di a excelente compatibilità di i tessuti.

Quandu hè megliu di vaccinà?

U factor di tempu per sta prucedura hè assai impurtante. Ogni annuariu di l'annu anu u so funziunalità fundamentale. Hè cresce chì u megliu tempu per u travagliu hè a primavera. Duranti stu pirìudu, a circulazione di u ghjacciu hè assai attivu, è cun u cuntattu Ingravidimentu è stoccunamentu sarà cun brittleness excelente.

In l'estiu, i vaccinati sò rializati solu in l'eventuali chì a primavera hà falluta è un secondlu tentativu hè necessariu. Ci hè una chance chì, prima di l'iniziu di l'inverno è di u clima fretu, i scontri anu avutu u tempu di stabiliscerà è criscenu più forte.

In a caduta, hè necessariu di fà a inoculazione cuncepitu cù cura, chì ghjarchi sburduli pò arruvinà l'injerto inglastu è impediscenu di avè accustomatu.

Inoltre, i ghjardinari sò spessu guidati da u calendariu lunare, in quale ci sò ricunniscendenza nantu à a cumpatibilità di e diverse fasi di a luna è esse realizatu certu manipulazioni cù i pianti.