Capriccio di un capelli di pelle

Un mantellu hè un ogettu universale di u vestitori di a donna, si combina perfettamenti cù quasi tutte vistitu, è micca solu un vestitu d'istante. In u tempu d'invernu friddu, un pezzu pò serve cume un accesoriu bisognu à un mantellu di pilami. I più è più populari sò e scarpi. Ùn vede micca menu efficace da u caprettu più modellu, mantenevamu i vostri capelli.

Cumu purtatu un mantellu cun un mantellu fur?

Un bufoi di sita monofonica di sombra brillanti, o ancu cun un patronu, sarà cunduputu in un capo monofònicu. Sceglite un culore chì currispondi à u culore di u capru di pelle.

Se u so capeddu di pelle hè biancu nero, biancu o chjucu, da guaria bè cù quasi tutti u culore è a forma di u panchillo. Ricurdativi chì ùn deve micca impegnerate in i cartoni di massa culurite nantu à u toccu, hè megliu per stallà l'accessori, induve i culori principali sò dui culori.

Chjucchi di larghevuli è bufalini inverno sottu un capo di pilate seranu interessanti è micca ordinariu à vede cù capelli di pelle curtume è capelli d'ovini in u stil giovani. Questu scarpa sottu un pilatu di pilia pò esse usatu cum'è toccu, è ghjittatu annantu à i vostri spalle.

Se optò per un capelli di pilami cù un capuzzu, pudete fà vende un pannu, appuntamentatu nantu à u cappucciu. Per un megliurà risposte, pudete fuglià e so punture di u babu sottu à u cappucciu. A questu stili di capace di pilia hè megliu aduprate chalchi caliuti di lana.

Una variante universale per qualsiasi colorazione è tagliate un mantellu di pilata hè un accessori pianura bianca.

Shawls per viscotta di viscose

Parechji pruprietarii di viscose stanu interessate in quistione di quale hè a megli manera di unificà stu vestitu luxu, perchè l'accessori anu devenu esse rinfurzatu è sfascià a nubiltà di a pelle. Hè assai difficiuli di sceglienu un caprettu, perchè tanti ricusanu. Questu ùn hè micca a bona scelta bona. Sottu à u viscottu, ùn deve micca selezziunate un caprettu da una pelle di un altru culore, quellu cercanu troppu. L'ottima scelta hè un mantellu chjuchevu, possibbilmente decoratu cù fur naturali.