Successive poses per una riserva di foto

Quandu a pianificà una riserva di ritrattu, ogni unchianchju vole chì seguite bè, è l'imaghjinate sò belli è naturali. È per questu avete bisognu à pensà à sensu di l'idea in anticipu, truvate un locu adattatu è preparalli l' attrezzi necessarii. Inoltre, posa ghjocanu un rolu impurtante in a realizazione di una risidenza di ritrattu. È per elli à vede u più naturali, anu bisognu à esse assicuratu.

Pusera simplice per fotografiar

Ci sò e chjude chì sò mudelli nascite. Posibbilmente posing in front of the camera, è a facenu beni. In ogni casu, sò quelli chì ùn avete micca avà da fà. Per aiutà à queste cumpagnie, avemu preparatu diversi versioni di i positi più successi per a sesión di foto:

  1. Una scelta bona hè u ritrattu. E questu ùn pò micca sempre esse una faccia di primu locu. Per esempiu, u mudellu pò passà à u fotògrafu versu u focu è u fighjà nantu à a so spalla. Nant'à u cambiamentu di u angulu, puderete mette ritratti più inusualu è interessanti.
  2. In a staghjoni cálima, ci sò parechje scelte per una riserva di foto in natura. Sò belli è naturali sò l'imagine nantu à a grass verde. E quì pudete applicà assai posi varii. Per esempiu, si mettinu nantu à u so stommacu, i ghjorni chjude à i ghjinochje, attraversu l'elli. Pudete mette a testa in i vostri mani, o cù i vostri minzogni cuscu cuntrullà contru l'erba, cù a to fàccia cù e to mani.
  3. Pudete dinò nantu à una parte, ripusendu a testa in u vostru armu. O in u spalle, à u listessu tempu, puderete curvarle e so maghju in u so fugliale è tiltalli un pocu, una mano nantu à u pettu, l'altru ghjustu sopra à u capu, è turnate a face in u fotògrafu, annunziendu a càmera.
  4. E selce posa per una sesión di foto in casa, u più riescita serà sedentariu è recumbent. Per esempiu, pudete pusà nantu à u lettu, impannillatu in una manta fina è tenuta una tazza di cafè cale. O pudete pusà nantu à a finestra, cù a cammisa d'un omu è un magu nantu à un ghjinochju. Cù assai toccu si vurucarà cum'è una photo cù a so testa vutata à u cantu.
  5. E posite una pratica di ritrattu di un coppiu in amore, aiutà à fighjà tutte e dispiacenza. Per esempiu, pudete fà un ritrattu chjucu, induve un paese bona una zitella in a cima di a testa. À u stessu tempu, ella si stalla cun u so back, è a so testa hè una volta liggeru a volta, com'è si dumandava a so direzzione. Per aiuto chì a stampa per esse più naturali, tutti dui avete dettu l'ochji.