U stomacu o bocca ferita è tositru u zitellu

In a maiò parte di i casali, quandu un zitellu hà da tagliu di stomacu è hè sempri nauseu, Mamma pensa chì hè un avvilanante banale. In a maiò parte di casi, hè. Tuttavia, queste sintomi sò observati cun una malatìa cum'è gastroenteritis. Questa pratica, i vòmunu pò esse accumpagnatu da sensazioni doloroso in a regione abdominal, chì u zitellu s'ellu ùn si pesa.

Chì sò i principali cause di vucu in un zitellu?

I raghji perchè u zitellu hà a stomacu è a nausea sò abbastanza numerosa. I principali sò:

L'avvilanamentu alimentariu hè u fenomenu più cumuni chì simule sintomi di sta tipu sò osservati. In questa situazione, in u primu postu, hè necessariu di determinà è escludene da a dieta i piatti chì hanu vomitatu. Cù avvilinatu seculu in certi casi, l'hospitalamentu hè necessariu.

Quandu u zitellu hè naziau è l'abdomen ha dannu, a mamma deve pensà, quella hè u sintimentu di una malatie infecciosa.

In i zitelli ghjovani, per via di l'imperfezzioni di l'apparatu vestibulariu, spessu prutezzioni cù un longu viaghju. In quessi casi, i vomiting hè osservatu immediatamenti dopu à stopping, o sughjendu u trasportu, è hè di un caratteru unicu.

Cusì, i ragiuni per quale u zitellu hà una stomacu è vomitu, assai. Dunque, hè assai impurtante per stabilisce quellu chì hà causatu stu statu. Per fà cusì è puntuale, i genitori in u primu casu di u dulore in l'abdomen, accumpagnatu da u vòmitu, deveniu cunsultà un medico chì, dopu a determinazione di a causa, prescriva a terapia appropritata.