Pilaf da carne di porcu in caldera

A nostra ricunniscenza di l'ughjettu vi aiutà à trattà cù a preparazione d'un pilau assai pruduttivu da carne di maiale in un caldera. È ùn importa micca sè manghjate in casa nantu à a furnita o partinu cù l'amichi à a natura. E l'unu è l'altru pranzu in i nostri ricetti.

Ricette di u piruvale uzbeku cù una pignatta in una cità in Kazan

Ingredients:

Preparazione

Preparatori per preparà un pilaf fragranti da carne di maiale in un pannu à stazzona, dispusitemu di caldera per u focu, pour l'oliu di girasole senza aroma è dà un bon calore. Duranti stu tempu, rinite è tagliate tagliati di tagliba di tagliata, è frettu à un rubore di ogni uparu è l'evaporazione di l'umidità. Mentre a carne hè frittu in un pannu nantu à u focu forte, avemu purificatu è sfracicate i semi-aneddu cù bumbuti di cipolla, è tagliate u foglie d'a zucca o trattate cù un pappu d'carota in coreanu.

Per potazzu, aghjustemu nantu à a cipolla di cipolla è l'arrustuleghju cù carne, è muvimenti pocu, per a trasparenza. Dopu turnate e carota, aghjunghje a carne cù cipudioni è ella. Frittu u cuntenutu di a caldera finu à a dulcezza di tutti l'ingredienti, nanzu a savorezza cù salini, spezii, pate una cuppa pimienta di pepite (siddu vulete), u scimmezzu è ciru, stirate è dopu à un minutu di minuti in acqua calenta. Demu un bollu, dopu avè dicemu un focu à u focu, per chì i prudutti in a caldera languite sottu a tapa cun un buccia fughja da quasi trenta minuti.

Avà, torna, pruvà lignu in u focu, perchè chì u focu hè forte, è putemu un rossu, chì hè stata robba bè à a chiarità, in u coli. Dopu à quessa, trasfurmà u cuntenutu di a cassola ùn hè micca ricunnisciutu, salvu chì hè pussibule simplificà u risottu sopra tutta a superficia di a carne cù leghje.

A stu momentu chì u risu hà assorbutu a maiò parte di l'umidità è si prisenta nantu à a superficia, injecte capre d'agladita lavata in u bluetooth, ciaffendu à a massa di u risottu. Ora avemu un dismantillu di u focu di novu, affinchendu i carbini, avemu copre l'ùtili cù una cupirtula è cunsigliu u pilafu finu à chì tutta l'acqua hè spugliata in u rossu.

I proporzioni di ingredienti sò calculati per un caldera grande, perchè se ne necessariu, pudete riduce darbate volte, o ancu trè volte.

Comu coceranu una pilaf deliciosu di carne di maiale in un pettine nantu à stufa

Ingredients:

Preparazione

Ùn ci hè nè ugualu à u pilaf in a staca. Ma si ùn pudete micca esse ghjustu in natura, pudete organizà un dispusitatu di carne in un pagliaru nantu à a stufa. Ùn avete micca missu l'aroma di fumu, è di sicuru l'aire frescu.

Quandu si preparava a coccia, ricumandemu chì inizialmente preparanu tutti l'ingredienti necessarii per u pane. Scambià, siccà è tagliate in fette di carne di maiale. Liberemu da e curnini è tagliate in bulbe chjaru, è anch'ella unghji fin'à e zucca in pate finu. Rice per pilaf hè lavatu in parechje acqui, finu à chì u liquid hè chjaru.

Ricivemu ancu puru u capu tutale di l'agliu, avè ne svinatu prima da a cima di a cera.

Avà pozzu allighjà u calderone nantu à u quemadoru nantu à u focu forte è vende in l'oliu biancu senza un fragnu. Demu un rinforzu siveru, è aghjunghje a carne di porch preparatu. Dopu chì i rezzi di carne anu acquistatu un rubore appetizing, è u liquidu si evapora, aghjunghjulu cipolle è carotta, frette u verdura cù a carne finu à oghje. Avà poi chjappà u cirrusciu è e curcere, aghjunghje salate è pimentu, mettite è fremuli acqua fogera, per ciò chì cose porghjunghjenu a carri è i vegetali. Coperta u calderone cun una tapa, riduce u focu à u minimu, è preparanu u cuntenutu di u bastimentu per vinti minuti.

Dopu turnate u ricecu, si spargiu à u restu di i cumpunenti, à livellu è fremu acqua più moltu, perchè u liquidu cuntene u cuntenutu di un centimetru mità. In u gruixu di u risu, entrà u capu di l'agliu, avemu copre l'ottaccata cù caldera è arrberu u pilaf per altru trentà minuti in un calore furiu.