Brizol - ricetta

Brosol, in a so essenza, hè assai reminiscenti di una piccola in u bateddi di u bracciu, solu chì u pezzu hè assai più grande in quantità è a manera di serve u platu hè distintiu di i chopi tradiziunali. Brizol hè sirvutu, cum'è regula, cù u riposu, chì pò esse solu vegetali freschi o cumercii gastronomichi più complexi.

I nostri ricetti vi aiutanu à preparalli u briol in casa è apprezzà u gustu tremu di stu platu senza pruspettiva.

Comu chiaru un puddaru in casa?

Ingredients:

Preparazione

Half-fillet di u bagnu d'oghje hè lavatu, seccu à seccu, cutatu da una parte è fugliale da un libru. Scopre a cutie di carne cù u filmu di nutizie è lassava cù l'aiutu di un marteddu di a cucina. Dopu avè staggitennu a carne macchina cù u salinu, u pezzu u pezzu nuru, u pane à pocu à a farina è u situate in un pianu largu, in quale avemu preghjudiziu u ovu è un pappu d'ova cù l'aghjunzione di salitu. U caliemu un pocu è lasciemu di trasfurmarà in a massa di uovo.

In una padedda, pour una cuppa sopra d'oliu vegetale senza u fieru, calmerà bè è cun un movimentu rapidu è difetto cambienu u cuntenutu di u tazzulapu è, se ne necessariu, rariu ghjustu a carne. In u risultatu, u puddaru martellatu di a polletta devi chjuccà in u panu cù l'ova sulati.

Culunimu u briol à cinque minuti in un latu, dopu cun una larga filata, averghjemu a pianta, per micca di scumpete l'integrità di l'altru, è lasciemu a tostu.

Ripetemu a stessa accussioni cù a seconda mità di u filettatu di pollulu è avemu a seconda parte di u piattu in cunseguenza.

Quandu si aghjustanu, pudete, se vulete, mette à imàtelu nantu à u centru di a racoltazione è di moltu in metu o rotulu.

A ricetta per una cervia spina di carne piccata

Ingredients:

Preparazione

U primu passu hè di preparà u riposu di u briol. Per fà questu, rinfriscà, finamente capite è marrone nantu à l'oli vegetale finu à oghje per u champignoni, durante a fritta, sperendu cù salini è pagliaru negru moltu. Se vulete, pudete aghjunghje à i funghi cipolle, dopu avè neciutu, cuttendu cù un pappagallo o di quattru aneddu è frittura prima finu à u doratu.

Allora finiscenu e pochi di pezzi di tazza o di cubi. Se ùn avete micca piace a nota piccante di sta verdura, pudete puru sustituisce cù una parte di funghi o aghjunghje invece di oghje, u perchju o per qualsiasi cumpunente à u vostru gustu.

In un pezzu separatu, aghjunghjenu i funghi, i cucumari è u furmagliu gratu. Aghje aghjunghjene a crema agria, mustarda, sbagliata è alla finamente finamente piccetta, a savorezza di a massa à u gustu cù sal, pimenta moltu è si desitgiati, arbeji picchi freschi. U riposu hè prontu, avemu da piglià a cura di a basa di u briol.

I olii sò mischiati da u latti à l'omoāeneità, aghjustanu a carne piccetta, u salinu, pimentu negru moltu, duie cullen di teoli d'oliu vegetale senza a fiava è fate un pozzu beni. Pudete ancu aghjunghje aromi picanti o spezii à u vostru gustu s'ellu vulete. Calami a padedda cù una piccula parte di l'oliu vegetale è mette a meza di u mischju di u ova è a carne piccata. Emu marrone sutta a tapa in i dui bassine, à a fine di frittura, avemu dissemi la mità di l'imbottiture d'una parte di l'omeleta di carne, ricurdava cù a seconda parte è ponta nantu à u focu per un minutu. Allora aghjunghjemu a raccoglia cù u raffinamentu nantu à a piatto, avemu assuditu friddi frischi, è pudemu serve. In più, avemu preparatu a seconda parte di u pranzu.