Circles di l'infernu da Dante - l'schema di l'oltritomba per i piccatori

U paradisu è infernu in a manera di pinsà di e persone, è parechji mente nantu à i seculi fighjenu a question: cumu si u postu induve l'anima si move stà? I scritturi è l'artisti pruvanu a dari risposta, ma a vista di u mondu cun l'ochji. Qualchissia ùn sapendu sicura chì u Stagere mi piace, ma assai sapianu chì i circles di l'infernu sò nantu à Dante Alighieri.

Chì sò i circles di l'infernu?

U cuncettu di l'infernu nasciu prima in u New Testament bíblico. I Cristiani foru cunvinti chì i piccatori dopu a morte falani in l'oltre vita, induve soffrenu è soffrenu. Dopu passendu 7 cilchi di l'infernu, sò purificati da untuvativu è ponu purtate in u paradisu. Un certu peccatu hè chjaramente ligatu à ogni seccione, u castidulu perchè hè determinatu in anticipu. Nuddu chjama un certu quantu parechji circles di l'infernu averà u crucifissu, ma a ghjerusalemia di l'infernu si cambia in u Cattolicu. U numaru di circlescantu à novi aristoteli, è a so idea hè stata cullata da u pensatore Italian Dante Alighieri.

9 circles di l'infernu da Dante

In u so famosu travagliu "Commedia Divina" Alighieri hè di custruisce un scopu chjaru per a custruzzione di l'oltre. In ogni caminu novu, più predefinitu in a so ànima, hè cascata à u so livellu - u circhiu di l'infernu. Dante ùn hà micca diventatu u primu chì hà datu u munnu subterranu cum'è una struttura, ma i so novi circondi di l'infernu hà avutu una descrizzione culurita è detallada. Comu regula, "Comedy Divina" spessu si ricorda quandu hè vinutu à u infernu è a so prisenza. Circles di l'infernu di Dante si trovanu in a forma di un embiu funnel, u strettu stretta di quale si basa in u core di l'universu.

U numaru 9 ùn hè micca accidintali. Pudete dividisce i novi per 3 à 3, è questu hè di significatu simbolicu per Dante:

U primu cìrculu di l'infernu in Dante

Se crede un fondu autoritate nantu à a struttura di a vita di l'oltre - "Comedy Divina" - pudete ghjunghje nantu à queste si andate per un densu foglie cubierto à u tardi. Alighieri hà iniziatu à "postu" piccatori, anche anch'ellu entra in l'infernu. In fronte di a porta, sicondu u so pianu, eppo chjucu.

I porti si apugneri è u primu ghjiru di l'infernu era apertu. Tutti i iucchiati si sò scuntati da u vechju Charon, l'hérosu di a mitulugia greca antica. À questu puntu in u dulore finale ùn ci era l'ànima di quelli chì ùn anu meritatu un tormentu eternu, ma per i ragiuni fora di u so cuntrollu ùn anu micca u dirittu di andà à u celu. U limb hè u primu ghjocu di l'infernu, in quali ùn hè micca unbattouned, virtuosi non-cristiani, filosofi antichi è poeti eranu languide.

U Secunnu Circle of Hell di Dante

U secunnu circhiu di l'infernu segundu a "Comedy Divina" hè chjamatu "Lust". Quì ci eranu certi sensualisti, adulteri, tutti quelli chì l'amori pusonu nantu à a strada di u peccatu. L'ordine era suitatu da u ghjustu Minossu. In questa parte di u vinu sincere hà hà regnatu a tristesce è un ventu forte u ventu, ghjira è ghjiornu à e soule nantu à e rocci. L'arrivazione sò stati obligati di sustene a tortura di a tempesta per sempre è sempre per ùn esse capace di sottuto u so carne durante a vita.

A Tercera Testa di l'infernu di Dante

In u terzu cìrculu glutuni sò colpi nantu à - gluconus e gourmets. Tutti quelli chì ùn anu micca firmatu in l'alimentu durante a so vita, sò furzati à pudere sottu a chjesa incessante è di sile. I prublemi di u clima hè a so punizioni principale. U circhiu di l'infernu sicondu a Dante hè guardatu da Cerberus - un cani di trè capeddi cù a cuda di una serpente, da a bocca di quale si sferisce una misura venosa. Particularmente culpale di animi chì rende. Quellu chì mancava senza misura, sarà manghjatu.

U quartu chjerchju di l'infernu da Dante

Perchè l'avidità è u gattivu di i persone casticati u quartu cimu di l'infernu da Dante. Quelli chì ùn sanu micca cumu cunghjunghjani spensi risidenti foru attaccati à cummattiri ognidicari è pianu pesi. U culpale hà cullatu in u campu è rotulonu grandi roturi nantu à a muntagna, hà sbuliscenu nantu à a prima è cuminciaru i so cumposti cumplicati novu. Cum'è i circles preziosu di l'infernu in Dante, stu purgatariu era custodiatu da un guardià fiduciale. U diu grecu di a ricchezza Plutos hà seguitu l'ordine.

Cinque circulu di l'infernu da Dante

U quintu cercolu di l'infernu hè l'ultimu refuggiu di lascitti e anziani. Sò destinati per palluzzà nantu à un grandu swamp (una altra opzione hè u fiumu Styx), chì u fondu di u questu hè abbandunatu cù i córpi di i più persone impurtanti, chì sò sgrattati ancu in u Munnu. Per monitorà l'esekzione di punizioni Flegiy, u figliolu di Diu Ares è l'antenatu di a tribù mitica di i Floriani, hè stationatu. Infernal swamp - un locu chjosu è chjachjaru, per ùn avè micca, ùn deve micca sdegatu di a vita, ùn fate in folla è ùn sò micca chianciutu per parcheghji.

La VI Round of Hell di Dante

Più mmerda a furtuna, u più punente aspetta per ellu. E 6 circhiu di l'infernu sicondu Dante hè un locu induve l'hereje s'adduniscenu in u focu nantu à i fossa, predica durante a vita di altri dii. E l'ànima di i maestri falsi sò sempre ardenti in i fossi aperti, cum'è in i forni. I guardelli di questu locu terribili sò trè rideri è dispucchiori, i furies di Tishifon, Alecto è Megera. Invece di una capanna di capelli nantu à i so capelli - i nidi. I seguenti cirmi di l'infernu in l'opinione di Dante separanu a fossa di a fossa, perchè sò turmentatu per i più brutali i mortali peccati .

U settimu cingulu di l'infernu da Dante

In steppi, induve a furia di fiery pours, u Minotauru prutege l'alme chì sò stati manciati cù viulenza. Partendu da u settimu, i circles di l'infernu in Dante sò spartuti in segmenti separati. U settimu hè divisu in corrette:

  1. L'abusanti, i tiranni, i siciliari sò di furmagliu in una fossa chì hè chjesa di sangue rougente. Quelli chì nascenu di l'acqua di furmagliu ferita, sparanu trè centauri da l'arcu.
  2. Suicidiosi, diventatu in infernu in arburi, tormentu arpi, è i ghjucatori (per quessa, quelli chì anu stati e si propugnonu è i so prupietà) persienu perurà.
  3. Li Blasphemers è sodomichi sò stati obligati per vegetarià in u desertu ardenti sottu a chjesa incessante da u focu.

L'ottu circuneddu di l'infernu da Dante

Cum'è l'annu prelituu, l'ochju circhiu di l'infernu hè divisu in seculi - fugliate. Sottu à a survegazione di u giandu sittatoriu Geryon, i fraffi di ogni tipu sò puniti. È ognidunu hà a so "gap":

U novu circhiu di l'infernu da Dante

A più terribili, u novu circhiu di l'infernu hè l'ultimu Alighieri. Hè un vastu lago di ghiacciu chjamatu Kocit cu cinque cinta. Sinners hanu immubiliatu in u ghjacciu à u collu è sò sfurzati per spirimintassi u tormentu eternu da u friddu. Tre giugii Antey, Briaray, Ephialt ùn permettenu micca nunda à fughje. Lu diavulu triplu Lucifer , purtatu da Diu da u celu, ghjè sirviziu una sentenza per vita. Cunzenu in u ghjacciu, u tortu i tradutti chì vinianu à ellu: Judas, Cassius è Brutus. Inoltre, u novu circhiu attrova apostate è traitors di tutte e raggi. Quì ci hè cascata i traduttori:

Circles di l'infernu in a Bibbia

A qualità di qualità, a so descrizzione detallata di a struttura di l'infernore in a literatura secular pertenece a Alighieri. U so travagliu di l'altura medievale discende l'avvedasi di u puntu di vista di u cuncettu catòlicu, ma i circles di l'infernu segùn Dante si diffirenu di quelli presentati in a Bibbia. L'intelligenza di l'infernu hè interpreti in l'Ortodosia per "un'ecunimentu cusì consciente", è ogni credulente a so propria patria per sempre. Dopu a morte di u corpu, l'ànima cadunu in lu focu infernu.

I sette cigliuli purificati sò u destinu inevitabbili di tutti. Ma dopu avè travagliatu tutte l'assicuranza, l'ànima hà l'azzione di ascendì à Diu. Hè per esse, e persone si straccianu fora di l'infernu, quandu sò liberati da tutti i pinsamenti pecurdi, sò elli sò l'ànima. Circles di l'infernu in l'Ortodosia sò cumparèvi à u numeru di peccati mortali cunnisciuti - i vici primari, chì avete bisognu di libbirà duranti a vostra durata:

Tanti l'idee catòlicu è l'ortodoxu di l'infernu sò intigibbilamenti ligati cù a noce di e immortalità è l'ànima, ma nimu potu sapemu anticipatu ciò chì aspira à a vita di l'oltre, ancu a Bibbia ùn parlà micca di u locu di i piccatori, perchè for centuries, a ghjente hà da esse cumprendi ciò L 'infernu. Dante hà sappiutu per fà questu. Prima di u poeta italianu, nimu hà esse scrittu prima di u infernu in quellu detallu, in culori è facci. A "comedia divina" incù u so cuncettu chjaru pò micca esse chjamatu verità o sbagliata, postu chì nimu pò cunfirmà i parolle di Dante è refuta.