Diu di u Caos

Ci hè un elementu ostili in u mondu parallelu, chjamatu Chaos. U Chaos hà assai pruduttori, ellu pruviste à durà per entra in u nostru munnu. L'unicu ciò chì ùn li permettenu micca di fà questu hè l'anima di l'imperatore.

Diu di u Caos

I dimònii scritti di u Caos sò forze destruzzione. In l'universu di Warhammer, i dii di u Caos sò siparati da u mondu materiale. Viura in u Mondu è sò un derivatu cullettivu di a vita spirituale di i mortali.

In i tempi antichi, l' emotionu di i mortali in silenziu prufunnita per una urbezza tranquilla. Quandu u numaru di razzi mortali è e civilisazioni cresce, u putere di e so emozioni cresce in u sensu di a furmazione di l'entizzioni chì eranu chjamati dies di u Caos. Anu parechji volte esse vivenu in i sogni, esigendi ch'elli sìanu venerati. E cume certu emozioni manifestonu, i più putente sò sti Diu.

I principali diesi di u Chaos è a distruzzioni sò: Tzinch, Khorn, Nurgl, Slaanesh e Malal. Tzinch hè u patronu di i menti, i maghi, i mutazioni è i cambiamenti. Khorn hè u più anticu di i quattru dii. Protege l'odi è l'assassiniu, personificà tutti i razzi militari, da a tante di sangue à a bundanza fanatica. U diu di a malatia è a descomposta hè Nurgle, chì personificeghja a dispramentu, dispramentu è teme di morte. Slaanesh hè u Diu di i piacè. Appressu subitu dopu à e trè persone. Personalizeghja a sete di piacè in tutti i so manifestazione.

Malal

U Diu di u Caos Malal hè Diu di l'anarchia, l'horrore, l'odi terribili è l'autodestruczione. U simbolizza l'odi per l'elite energetica. Malala hè odiatu è temutu da l'altri Diu di u Caos. Hà dedicatu a so esistenza à a distruzioni di l'altri Diu . I so seguitori, ancu chjamati Chjovi, sò perseguiti da altre Chaosist. Circate è distrugge i seguitori di altri Diu. Malal destroisce tuttu è tutti quelli chì u circondu.