Quandu pè replanisce peonii - in a primavera o in u vaghjimu?

Peonii sò assai belli è belli cù fiertà di u genaru di eterna erbachi. In un locu, senza danni à a dicapitulazioni, ponu criscinu à 5-8 anni. Dopu - avè bisognu à esse trasfurmati à un novu locu. E si avete una quistione, à quale tempu di l'annu, hè megliu per traspondenu e peonii , pruvamu da dà una risposta detallata.

Quandu hè megliu à i pidonii di trasplante?

A quistione, quandu pè replanear peonii - in a primavera o in u vaghjimu, a risposta hè assai in unambiguo. U megliu per u trasplante hè u piriu da a fini d'aostu à a mità di settembre. Ancu s'ellu ci vole à fà un trasplante in a primavera. Quantu hè sicuru per i nostri piante è se dannà oghje hè u principale prublemi di i ghjardinicini iniziali.

Comu esse citatinu, hè megliu à trasplantà u pichoniu in u castagnu: in questa ora ùn hè micca u caldu intensu, i chjosi venenu pericamenti, è i fiori ci sò stati fugliati, è si cumincianu à crecerà e razziali, cù a quale ci hè più possibbi d'accustà à un novu postu.

Ma sottu certi circustanzi, pudete fà un trasplante in a primavera, ma ancu questu ora ùn hè micca cunzidiratu successu per sti procedimenti perchè di tempore instabili è di parechje altri travagli di giardinu è giardinu.

In a primavera, u traspurtamentu di pionu deve esse fattu cun un grande gruppu di terra. Hè assai scuraggiatu à questu tempu per fraccionari l'arbulu, è di scuzzulate, in particulare - per lavà a razzi. In un novu fossa, hà bisognu di aghjunghje un terrenu solidu è nutritivu senza una materia urganica fresca.

A sulitariu per i peonii sò cumprumminu scuru, è ancu megliu - un fertilizzante minerale cumplessu. Quandu ci scupreranu un arbulu, ùn lasciarete micca longu in l'aria, ma piace inserisci inghji in un novu postu.

Sò traspurtiunati in a primavera di una picònia matematica ùn si arradicheghja, pruvate a rimenda in un altru locu in u castagnu. Stu novu trasplante ponu corrigiere i sbagghi fatti, appena dà un incitantu à u crescitu di e razzi addiblii.

Quandu ci hè necessariu di trasplantà è dividite i pioni è cumu si deve esse fattu?

Pudete dividisce i pioni in u trasplante di vaghjimu. U megliu tempu per rejuvenate l'arbulu hè u fini di l'aostu - u principiu di settembre. Sì u vaghjimu hè calda, pudete dividisce l'arbulu finu à a fine di u mesi.

In quantu a frequenza di tali operazione, pò esse richieste per fà questu almenu una volta cada 8 anni. Ancu s'ellu hè bonu sughjettu più frequente - circa ogni 4-5 anni. Questu ùn devi micca e radici assai per andà in a terra, per esse inciso è coperto cù parechje crede chì cumpusitanu u prucessu.

A rigenegazione di l'arbureti di a peonia hè una bisogna, se vulete stilla vede una sana, fubbricosa pianta in u vostru situ.