Premiere teaser di a nova seria cù Sarah Jessica Parker

Avete miss l'aventuri di e bellietà "un pocu più di 30" in New York? Hè stata d'aspittà assai è nantu à i screni mundiale se liberarà una serie cummedia cù a magnificente Sarah Jessica Parker in unu di i roli principali. No, ùn hè micca u spin-off di "Sex in the City". U prugettu chjamanu "Divorziu", hè preparatu da u cannelu HBO.

In anticipazione di l'premiere, l'attrìccia accettò a pruposta di l'edituriali di a Marie Claire americana, Sarah Jessica a rappurtarii di u so travagliu nantu à a serie:

"Mi piace u principiu di un tesoru a più. Tuttu chì vede ci ponu una pregunta, dìcenu, hè questu a continuazione di "Sex ..."? Allora aghju vede u mio dettu medio in u quadru. Cumplicate comments are not required.
Leghje ancu

Detalità interessanti

U fondu per a trama scelta New York, in u mità di l'avvene di donna di 50 anni, chì ghjocu à Sarah Jessica. U so nome hè Francis. L'heroina di Ms. Parker prova di cumincià a vita da u principiu. Hà capisce chì u so matrimoniu hè statu quì. Riveve tuttu quì aghjà à i so fideli amici (è quale altru?).

Scenaristu di u prugettu era u famusu Sharon Horgan:

"Per mè di scrive un script di a fine di u matrimoniu - una regula regula. Questa storia hè nantu à u fattu chì i partenari eranu caratteri diffirenti è principi di vita ".