Regoli di l'acqua per i zitelli

À l'estiu, hè simplificatu micca pussibile di sparisce in u spaziu vicinu, u lavu o fiume, i zitelli è i scoli. Quasi tutti i figlioli amareanu l'acqua, è intrendu in cussu, quarchi ancu micca capaci di natà. E se vi puderete restà à a spiaggia o l'oceanu, induve hè difficiulmente per capimessu un zitellu bruttu entre a multitùdine di persone nantu à a spiaggia, e règule di cumpurtamentu per l'uceanu per i zitelli pridiche esse apprezzate da i vostri ferri. Questu hà salvatu a vita è a salute di u so zitellu, è evite scherzi veru seriu per i genitori.

Cumu insignà i zitelli per esse attentu à l'acqua?

I reservativi varienu assai in u tipu di fondu, di prufundità è di falata in l'acqua, perchè e mamma è i papi, quandu anu instruitu, avè bisognu di rializà i particularità di u locu di restu vicinu à l'acqua. Eccu alcuni reguli di cumpurtamentu annantu à l'acqua per i zitelli chì devenu esse attistatu nantu à un discorsu:

  1. U picciriddu deve esse attu chì a natarii in corpi di l'acqua inghjustate quandu ùn sò micca platti assicurati è u serviziu di salvezza hè summamente peligriliu è ùn pò micca esse fattu in nisun situatu.
  2. I tarritorii di a scola di junioru è di l'età preseltu pò andonu à l'orlu di l'acqua è entrò solu in l'ochju vigiloso di l'adulti.
  3. Se un reservatu d'acqua hè un signu impedente di l'acqua, ùn abbiate micca stu prevene.
  4. Ancu s'è i genitori sò vicinu, u zitellu deve ricordà chì e regule di cumpurtamentu annantu à l'acqua per i zitelli in l'estiu indice chì nant'à i boi hè arrisicatu è pò esse risultati in evenimentu o ancu a morte.
  5. U zitellu deve esse moltu prudutti in l'acqua: ùn importa ciò ch'ella hà nidu, ùn ponu micca nanzu à una prufundità chì supera a crescita di un zitellu.
  6. In ogni locu pocu, i figlioli sò pruibitamenti pruibitu di scopre, è ancu saltanu in l'acqua da torres è di ogni elevazioni naturali.
  7. Parechji ghjuvani di zinga di ghjustizia principia à piacè à indulge in l'acqua. U vostru vostru travagliu hè di spiegà à quelli chì, sicondu i reguli di u cumpurtamentu di l'acqua salvatica pè i zitelli, spinge spontaniu cù l'accussioni sussutendu di l'amichi per e mani è i pidali è pruvate di spacciallu cù a testa spessu spicci micca malamenti per u bòcanu stessu è per i "vittimi" di a so manifestazione.
  8. Ùn si nuvianu nantu à un ghjornu calore senza un toccatuzi, altri m'anu garantitu un travagliu di soli à u zitellu.
  9. Ùn pudete micca aduprà una varietà di ghjenti di piscadori, cum'è piscadori di piscine, colutoriu incantatori è barche in u so danni, u ventu forte è a chiavi, o cun una timpesta significativa.

I paisani sò deve savvy in affare di a sicura di i zitelli, quand'ellu battore in l'acqua. Una excelente opción - per fà un quiz di famiglia, dedicatu à e regule di cumpurtamentu per l'acqua per i zitelli. L'Adulti aviani bisognu chì un viaghju à a spiaghjolu deve esse elettu si u so figliolu culpisce di a temperatura alta o hà una viulenza di l'integrità di a pelle (ferite aperte, rash pustulari o allergii). È megliu megliu per stà in casa per una meza ora dopu un dispunivulu densu. Per evità l'ipotermia, assicuratevi chì u vostru figliolu o figliola era in acqua per nun più di 30 minuti, se hè aggradatu (27-30 gradi), è 5-7 minuti se a so temperatura hè menu.

Cumu agisce si u zitellu piglia u mare?

In u casu quandu u zitellu hà ghjucatu è ignora l'equipamentu di sicurezza, pò accumincià à choke. Immediatamenti u calvi, piglialu da l'acqua, aiuta u so gattive è dà un te calentu o l'altru calore calcu. Se un prugettu spiagge hà perdutu u cuscenu è era vicinu à affucà, fate per ellu, se puderete, massaggio di u cardiace indiretti è respirazione artificiale. Immediatamenti chjamate una ambulanza.