I sintimi anémie

L'anemia hè una cundizione patologica in quale hè una diminuzione in u nivellu di l'emoglobina in u sangue è una diminuzione in u nùmeru di caghjuli di u sangue di sangue (eritrocyte). Anemia ùn hè micca una malatie indipindenza, ma un sintomu di ogni patologicu di l'organi internu o di disordini metabolichi.

I sintissi chì si trovanu cù anèmia pò esse divisa in no specific (observatu cù qualsiasi tipu d'anemia) è specifiche (caratteristica solu per un tipu d'anemia).

Signulini cumuni di anemia

Cerchi significhi di anemia

  1. Anemia di deficienta di ferru. U più cumune hè di u 90% di tutti i casi d'anemia. In u stadiu iniziu hè carattarizatu da sintomi cumunu. In u futuru, a pelle puderà acquistà un sotteru d'alabastru, hè seccu è seccu, piuma mucosa (in particulare cunghjuntiva oculara), u capelli è unghji furanu frutti. Inoltre, pò esse una vuluntà d'u gustu è l'oliu (per esempiu, u pruduttu hè chista, arcus, altri sustanzi chì ùn sò micca pensati à cunsumà). Possibile disturbazioni di u viaghju gastrointestinali - rapidu di sviluppu di caries, disfagiu, micció involuntaria. L'ultimi sintomi anu osservatu da una anemia severa.
  2. Anemia di deficiency B12. A malatia hè assuciata cù una mancanza di vitamina B12 in l'alimentu o a povira digestibilità. Stu tipu d'anème hè carattarizatu da disturbi in l'attività di u sistema nervu cintrali è u trattatu gastrointestinali. Da u cantu di u sistema nervu pò esse osservatu: l'annivenza di i membri, una diminuzione di rifletti, una sensazione di "giarile" è "petti di cuttuni", una vuluntà di a coordination. In casi maiori - memoria dii. Da a stanza digestiva: difficult Tragande, anch'ella di u fianu è spleen, infezzione di a lingua.
  3. Anemia hemolitica - hè un gruppu di malatie chì in una destruzzione accelerata di eteritrice in compazione cù a so vita normale. L'anemia hemolitica pò esse ereditaria, autoimmune, virale. L'angièmuli hemolitichi sò carattarizati da un aumentu di a grandezza di u bile è u furu, ictericia, urine scura è feces, frebba, chills, elevati livelli di bilirubin in u sangue.
  4. Anemia aplastica. Hè risultatu per una viulenza di a capacità di a muderna di u mudellu per a produzzione di e cedi di u sangue. Spessu si hè u risultatu d'irradiazione è altri effetti avversi. In più di i sintomi ghjenormichi per l'anemia aplastica sò carattarizati da: cheni sanguinante, nosebleeds, sangramentu gastriku, frebba, perdita di appetite è rapidu di perdita di pisu, stomatitis ulcerativa.

Diagnostu di anemia

U diagnosticu di "anemia" pò esse fatta solu da un duttore nantu à e teste chì determinanu u nùmeru di civi di u sangue di u sangue è l'hemoglobina in u sangue. I valori normali di l'emoglobina sò 140-160 g / l in men è 120-150 g / l in donne. L'indice menu di 120 g / l duna raggiuni per parlà di l'anemia.

Per a gravità di anemia dividita in 3 gradi:

  1. Luce, 1 grazu, l'anemia, in quale l'indici hè ridduzze pocu, micca più di 90 g / l.
  2. A media, 2 gradi, l'anemia, in quale l'hemoglobina in u sangue sò in u rigistru di 90-70 g / l.
  3. Sever, grade 3, anemia, in chì l'hemoglobina hè menu di 70 g / l.

Cù anèmia lepica, ùn pò micca esse micca sintomi clinichi à tutti, cù sintomi moderate chì si esprimenu, è una forma severa pò esse risposta per a vita, cù una gravurazione seriosa di a cundizione generale, sangu traccia, disruption of the cardiovascular system.