U pane di pane

"U pane hè tuttu ciò chì in a capu" hè unu di i proverbi più frequenti di u nostru populu. È micca in ellu, perchè senza u pane, micca un ghjornu di a nostra vita. Ancu ora, quandu parechji aderiscenu di e diverse dieti è cambienu u pane cun pani pocu caluri, biscuits o crackers. È tuttu perchè veramente amanu u pane è i prudutti di pavimenti. U pane hà in a so vacanze internaziunale - U Pane di Paese, chì si celebrà u 16 di uttobre.

A storia di u vacanze Panese di Paese

U 16 di uttùviru, 1945, l'Organizazione Alimentarii è Agricultura Agricoltura di l'ONU era stabilitu. In u 1950, l'organizazione chjamata prupone appruvà l'Assemblea Generale di l'ONU u 16 di uttore cum'è Pane di Paese Internaziunale. In u 1979, à l'insistenza di l'Associazione Internaziunale di Bakers è Confectioneri, l'ONU riacccargiu in a festa principale di pane in quellu ghjornu.

È a storia di l'emergenza di u pane hà iniziatu assai. Sicondu data storica, i primi prudutti di u granu svilupparu circa 8 mila anni fà. C'est pourly, sò parechji pastelli è pastelli nantu à pedi cali. Ingredienti per tortilli chicchi eranu croup è acqua. Uni stòrici ùn ci hè micca una versione unica, cum'è a ghjente antica si cuntene à affaccià u primu pane. Ma hè assai crescate chì questu hè successu per casu, quandu a cumpagnie di granulamentu supirassava sopra u filu di u pome è era furmagliu. Dopu questu, l'omi anche puru u pane arrustatu.

U Bread Day ùn hè micca solu l'unica dedicata dedicata à u pruduttu principale nantu à a nostra taula. Ci sò altre corsi di speciale. Per esempiu, u vacanze Slavicu di u Paese Salvatori (u terzu Savior), chì si celebrà u 29 d'Agostu è hè assuciatu à a cumplimità di a racolta di cereali. Nanzu à u ghjornu, u pane era furmatu da u triple di un novu cultu, illuminatu è utilizatu da a famiglia sana.

In u Pane di Paese, in parechji paesi, ci sò parechji esibizioni di prudutti di panificari è cunfisori, fieri, classi maestri, festivals populi, è ancu distribuzione libera di u pane à tutti briganti.