Sacche di famosa brands

I Bags venenu in diverse talla è forme, colori è materiali. Naturalment, ci sò sacchetti di l'ordinariu, è ci sò sacchetti di e marchi dinò. Quelli chì anu da oghje è seranu discututi. Ci sò parechji prudutti di e prudutti di e donne in più di vestitu è ​​calzature.

Marches di sacchetti italiani

Stu paese assulanatu hà datu u mondu assai di talentu è sorpreneur. Fù quelli cunzignatori di a bellezza sò maravigliate disinfettanti chì creanu più di una ricerca di moda. Fighjendu qualcuni di elli:

  1. Prada. Questa marca si trova in Milano. L'antenatu in u 1913 era Mario Prada. Inicialmenti, hà spicializatu à creà prodotti di prudutti. I mudelli sò fatti da a pelle di l'animali exotichi è decoratu cù materii non standard, è strisce. Accessori interessanti sò prestu prestu prestu prestu.
  2. Tanti anni dopu, a patrona di u fundatore, Miuchia Prada, hè vinutu per gestionà a cumpagnia. A so prima coletta hè stata completamente distinta da ciò chì avianu vistu sottu a marca Prada. Borse da questa coleczione era fatta di nylon, ligera è exquisite, è immediatamente cascò in amore cù e donne di moda.

  3. Gucci hè a casa moda creata da Guccio Gucci. Avà a marca hè unu di i più riesciuti, è prumove ogni ghjornu. Questu marca in u 1923 pubblicò un zucchero in prugettu cù u bambù, chì addivintau un accessori predilettu di famusi famosi chì Jacqueline Kennedy è Grace Kelly.
  4. Dolce & Gabbana hè una marca relativamente ghjovana. In 1982, hè statu creatu da i designaturi Domenico Dolce è Stefano Gabbana. In più di a pruduzione di robba, pruducianu ancu cumpunimenti, sacchetti, goggles è perfume. I sacchetti di a marca sunnu distinti da un maiurore disinfetto è brillanti culori saturati.
  5. Versace - questa marca hè unu di i più ricunnisciuti in u mondu. Capace a so sofisticazione, in un locu slipping sexualità è glamour. Tuttu ciò chì u fundatore di a marca Gianni Versace hà creatu era apprezzatu da u publicu è di i critichi. Dopu à a morte di u creatore, a marca hè assicutatu bè da a so sorella Donatella Versace.
  6. Valentino hè una marca feminina è elegante. In u 1962, a volta di debut di Valentino Garavani hè publicata in Roma. In i ranchi di fanni di i so criazioni sò persone ghjente ricca è famosa. In quantu per Valentino, tandu sò caratterizati da lussu è luminosu. I caratteristiche distinti sò culori rossu, inseriti per u pelle, cuntrasti bianchi è bianchi.

Marini francese di handbags

Marche francese sò distinti per i so eleganti è nobili. Grandi disinfettori in e so cullezzione di sacchetti cumprenni i scritti di e donne di a moda. Pigliate parechji di e marche francese di sacchetti:

  1. Louis Vuitton. Questa marca hè u standard di qualità è stile. In u rigistru di a marca, ci sò bosse di donna, sacchetti cosemi è sacchetti di viaghju. U muttu di a cumpagnia: "Ogni valigia cose cumminà a grande mobilità è facilità".
  2. Chanel. A marca hè stata fundata in u 1913 da a grande donna Cococanu. Braccia creati da Chanel, apprufutu cù catuzzi massacchi di metalli è catene, strapelli di coghju intracciati, sò populari in ogni momentu.
  3. Chloe hè a famiglia famigliosa di Parigi. Appressu in u 1945 cum'è un ateliertellu à Grinziu à a creazione Gaby Agyen. I Chloè anu impressioni cù a so eleganza in combinazione cù i mudelli stampati originali è i culori veri.
  4. Dior hè un audiu, ma à u listessu tempu, marca eleganti. U creatore di a marca Christian Dior pussedia una intuizione sorprendente chì l'aiutò unerrariu à avè l'aspettattivi di u publicu. Un furmulariu distintivu di i prudutti hè una mistura di stili.

Questa ùn sò micca tutti i marchi di moda di sacchetti. Meritatu l'attenzione è e marche di marche di sacchetti, chì combina a passione è u stravaganti. Marini americani di sacchetti diventanu in a so attrazione à a funziunalità è a cunsulazione.

In regula, i sacchetti di e famiglii famigliali sò assai cari. Certi fabbricanti fannu saccu di copie di marche chì custate un modu di magnitudine menu.