Cume a determinazione di u factor Rh di u fetus?

Cum'è sapete, hè sta caratteristiche di u sangue, cum'è u factor Rh, chì tocca à un rolu impurtante in a cuncepimentu è u porte di u fetu. Per questu voce significà una prutetta chì si trova direttamente nantu à a superficia di i ciculi di sangue di u sangue - eritrocyte. In casu di a so assenza, dichjaranu da a so significazione negativa, chì si osserva in u 15% di a pupulazione di u mondu.

Perchè stu paràmetru sangu hè impurtante?

Ancu prima chì u factor Rh hè determinatu in u fetu, a presenza di a mamma hè cunnisciuta. Dopu tuttu, no tutti e donne canusci sò u sangue. Stu paràmetru hè cunsideratu annu durante u gravidenza, perchè ùn ci hè a pussibilità di sviluppà un fenomenu cum'è Rh-cunflittu. Hè osservatu si a mamma hà una pruduzzione datu, ma u fetu hè presentu. A spiegazione di questu fenomenu hè u fattu chì u zitellu anu eredatu Rh-antigen di u so babbu. A probabilità di questu hè u 75%. Cusì, ancu prima di a planificazione di l'imbarcu, ogni donna chì hà un fatturu R negativu deve cunnisciuta u rhesu di u so omu sceltu. In casu di a so incongruenza, a probabilità di u sviluppu di cunflittu hè alta, chì fermarà in modu negativu u gravellu. E in certi casi, u gravidenza ùn si trovi micca à tutti.

Cumu u fetu determina fattore Rh?

Finu à pocu tempu, u procedimentu per a determinazione di u factor Rh da u fetu hè difficiuli. Per fà questu, era necessariu di cunducerà una fossa di u materiale direttamente da u zitellu, chì era fatta in modu invasivu. In u stessu, a manipulazione hè assai perikulu è hè attribuita solu in casi esempii, cù evidenza esistenti.

Oghje, un grande quantità di cliniche medica permette à e femine embarazii di ricunnosce u factor Rh da u fetus in una manera non invasiva, chì si porta eseguitu cum'è un analisi rutine. Per stabilisce, hè abbastanza da piglià u sangue da i vini di una futura mamma. In questu, quandu analizà u factor Rò di u fugliu, cuntate l'ADN di u zitellu, chì hè presente in u sangue di a donna incinta.

U studiu di u materialu cullucatu hè realizatu da u metu PCR, chì pò esse prescrittu partir da a 12 simana di gravidenza. Questa analizia si svolga nantu à una per l'ambulatoriu è esige un nome di ginèggica.

Inoltre, stu studiu permette di fà sapè fà chì esse un Rh-antigen in un zitellu, chì ellu puderà hereditarà da u papa, è scuperta u sangue di u fetus, chì hè ancu impurtante.

Chì s'ellu si u factor Rò di a donna incinta è u fetu ùn anu micca truvatu?

In quelli casi chì un fattore Rh da donna hè negativu, hè osservatu in tuttu u gravellu. I medichi cuntrolanu a cundizione di u fetu.

Per impidiscia u sviluppu di i cumplicabbili, una immunoglobulina di l'antirususcenza hè introduttu per ghjelu à una donna, chì aiuta à eliminà l'antichi chì sò pruduciati in a mamma com'è una reazione per a prisenza di sta proteina in u so zitellu.

In casu induve u fattore Rh hè negativu in a mamma è u zitellu, ùn hè micca cunflittu, per quessa, Nisuna intervenzione da i medichi hè necessariu.

Cusì, un paràmetru cum'è u factor Rh de u fetuu hè solu determinatu se a donna incinta hè un valore negativu. Questu hè fatta per impediscenu u sviluppu di Rh-cunflittu, chì pò purtà à tristi consegni, in particulare - abortu spontaniu. S'ellu ùn succede micca, allora u periodu di gestazioni hè osservatu per a donna pregnant. U prucessu principalu in questu casu hè un testi di sangue in quale hè stabilitu chì anticorpi sò prisenti in a mamma, nantu à u Rh Rhesu di u so picculu fatu pocu è nascuto.