Cumu scrive una spidda?

- Spider, spider,

I gammi finu,

Stivali bianchi!

Ricurdà stu poemu comicu? Quante hè per scrive una spidora? Se ùn cunnosci micca questu quì è ùn anu fattu mai, ùn significheghju micca chì ùn pudete fà micca! Oghje avemu da amparà cumu spiegari l' aranciu più cumuni, migliurà i capacità creativa di u zitellu.

Believe me, questu hè bellu faciule sè uceanu u travagliu in e fasi. Ancu un zitellu ponu affruntà stu cumpagnu, armatu cù una carta di carta è un sciccareddu simplice. Allora, quantu faciule per dibuciate una spidora per i zitelli?

Maestru-classi: cumu per scrive una spidera in e fasi

  1. U primu chiaru hè dicendu un cittinu - questu seranu l'abdomen di a nostra spider. Certu, in un insettu vivu, ùn hè micca cusì intornu, ma allungatu, ma simu scritti per un zitellu o un zitellu, è dunque sutilità ùn sò micca utili, allughjenu per i zitelli più antichi. Pudete fà un cìrculu cù a manu o cù un compassiu.
  2. U prossimu siguenti hè a volta di l'armi. Hè a mità di a grandezza di l'abdomen. Pruvà affruntà à e proporzioni per avè una aranciu, cum'è u presente. A circunfirenza di a spalle si circundà un pocu l'abdomen. Puderete puderà borrar un linu innecessariu cù un bandu di gomma.
  3. E, finarmenti, u terzu cìrculu, chì sarà prestu u capu di una spider. Ughjettu ancu nantu à a volta, è in grandezziu hè a mità di a dimensione di u cerculu precedente.
  4. Avemu da passà à i più impurtanti, à ciò chì l'armi faciale - una aranesa, à i pani. Ùn hè bisognu à nimu chì ellu appartene à u distacuzione di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu. Nant'à u spinu tiranu quattru chjucchi cilestu in ogni uitu - queste seranu marcelli per i peri.
  5. Suggeranu, da trà i cilechi di ottu cilegri, a larghezza di a più grande - quasi di u tettu di u spinu di a spidera, è quelli chì sò situati vicinu à a testa, un pocu più chjucu. Sò cum'è e spalle è sbagliati ùn sò micca troppu vicinu à l'altri.
  6. E ora - attinzioni! À e so pindi situati vicinu à l'abdomen, pigghianu estensioni curvate alcune, chì ognuna ancu in u circhiu. U paese di parolle "mira" in a direzione opposta, cum'è l'ultimi situati vicinu à a testa.
  7. Ora a nostra spidora predanti hà bisognu à raccogliri di ogni peduniu.
  8. In a testa, puderà armenu semicircoli, sguassate l'eccessi cù una banda elastica - queste seranu i fangs venenosa di l'armi.
  9. U tocco finale hè un corpu di cummattiri intimidatori. À l'abdomen, pudete sculacciate parechji circles unu in unu è aghjunghje cù cerzi. Avà u scopu finitu pò esse colore cù colore o penne di feltti.

Comu pudete vede, scrive una spidda cù u lapisu hè assai faciule, ma avemu a bisognu di un web cun ellu per l'imaghjera. Fate cusì simplice cù un lapisu è regnu:

  1. Doppu u travagliu cruciatu sottu u reguliu dui identicamenti in ligna, chì croce. A scheda di carta hè divisu in quattru setturi.
  2. Avà, ogni settore hè divisu in meza da i stessi linee di viaghju, chì deve esse ligeramenti più longu chì i precedenti.
  3. Avà hè u tempu di cumincià à teneurà u patronu di a stessa web. Per fà questu, tutti i setturi in u puntu più strettu, cunghjuntenu dui linii adatti cù l'arcuni cuncipienti. Questa azzjoni si deve esse realizatu cù tutte e ligne, in cunnessione.
  4. Aghjunghjendu a cingola in u cagavanu hè più longu è a distanza annantu s'incentora, alcuni quasi a fine di u nostru web, ma l'estremità si deve esse liberu, questu creà l'illusione d'un veru colpi à l'armi spider web.
  5. Bonu, ùn si scurdate di u caratteru principale di u nostru prughjettu - una aranciu. Avemu digià a sapè.