Cultivazione di embrijuni

U cuncetizamentu di i embriori hè un prucessu di observazione di a fertilizazione di u ovu è u sviluppu di un embriione, in un laboratoriu di embriologia. Tutte e fasci di creazione si mette in un ambiente speciali cunfirmatu, a cumulazione di qualità chì hè quasi a stessa cum'è u liquidu in i tubi fallopi è l'utru stessu.

Cultivo di embrijuni - quale hè stu prucessu?

U mumentu di u principiu di u cultivamentu cumincià u ghjornu dopu a cullezzione di u follicle in a donna. U embriiste evalueghja u fattu di l'iniziu di a fertilizzazione, è basatu annantu à u numaru d'ovi fertilizati normalment, a data stimulata di u trasferimentu di i blastocistijiet hè stabilitu.

Hè ricunnisciute oghje chì i più embrionifichi fecundati nant'à u normale sò più dispunibili, u più di u tempu di cultivamentu. Questu facenu pussibule selezziunà i espunenti più viaghjabbli chì anu pussibbili capacità d'assicurà cù l'utru.

U cultivatu dilate hè l'ultimu sviluppu in u campu di l'embriologia clinica, chì l'embriori cultivati ​​à u blastocistasticu duranti 5 giorni di a fecundazione anu una capacità d'impiegazione. Questa prucedura hè diventata grassa à i sustenimi prufessiunale specializati chì imitanu à ogni microenvientu individuu, chì l'embriori passa in u caminu di u so avance in u corpu femminili.

Criofutura di blastocisthi

Sì parechji fugliassi cù fugliale di u fugliale di u fugliale, i pratichi di a clinica di IVF sò ricumandate per rilassate à u prucedimentu per a so gladiatori. Puderà sottumessu ovuli chì anu passatu à u prucessu di fertilizazione, embrijuni di 4 o 8 cèl·loli, è blastocistii. Questu facenu pussibule in u casu di una inefficiency prima inseminazione artificiale per evitar numerosi intervenzioni preliminari è costrui.

Prima di u trasferimentu d'embrijuni congelati, l'utru aduprà sottumessu à un prucessu di preparazione chì escludisci i punctures è l' stimulazione di i ovari . Se u pacienza hà un culu di ovulazione normale, u trasferimentu di blastocistoti criopreservati cù FIV hè sceltu per 7 o 10 ghjorni da u principiu. Se u prucessu naturale si spira, hè digià rescutu cun l'aiutu di preparazione hormona, è solu avè decisu nantu à scandilminate l'embriori.

I medichi ci avvienenu chì e chance di stà incinta per l'usi di ova di criopreservate sò più bassi cù l'IVF standard. Questu hè duvuta à u fattu chì i so rossi di i so embrijuni, chì a qualità hè qualchì aggrappa, sò sughjetti à friddizza.