Cumu alimenta un zitellu in 1 annu?

Tanti mimi, dopu chì celebrendu u primu anniversariu di u zitellu, crede chì ora pò digià manghjatu tuttu è ghjusti cuncepitu à a tavola generale. Questu ùn hè micca male si i genitori manghjanu in modu correlativu è in modu equilibratu, ma vale di ricurdà chì l'adaptació à a nova dieta si deve esse graduale.

A ligere di u zitellu per cambià à una nova dieta

Hè dipende à parechji fatturi:

Per risponde à sti dubbji, a mamma hà realizatu si u so figliolu hè prestu per a transizione à un novu menù, è principia à prugà. In fatti, questu hè un affare seriu, perchè oghji u corpu di u zitellu devendia assai di such microelements e vitamini, chì anu necessariu più menu.

Cumu furnisce u zitellu dopu à 1 annu?

A ricunniscenza principalu, cumu pruducerà cumu alimenta un zitellu in 1 annu, hè l'espansione graduale di a razione d'alimentariu è a riduzzione di u diploma di i so rinnimentu. Se prima tutti i piatti i zitelli ricivutu in forma di purée, ma avà (cun ​​4 o più di dentalli) pudete pruvate d'allarggiarii pezzi di alimentazione, stimulà a masticà.

Rispunsumu basu quantu d'alimenta un zitellu in 1 annu:

  1. In u dietu di una criatura d'un annu, i prudutti such as cereals, bread, milk (forsi, ambrati) è cottage cheese, vegetale, frutte, ova, carne è pezu d'esse presentate.
  2. Ogni ghjornu un zitellu deve manghjà i vegetali, i cereali, qualcosa di u pane. U resto di i prudutti alteanu, 4-5 volte à settimana.
  3. Hè desirabili chì u ghjornu era di circa 4-5 alimentazioni: scanu, lunch, cena è frittelli.
  4. Almenu un platu in ogni alimentu duverà esse caldi.
  5. Ùn vi scurdate micca di u liquidu dopu l'alimenta di l'acqua, compota, un forte di tè, ma pruvate à vìviri quantu 30 minuti dopu avè manghjatu, è almenu una ora prima, per ùn stenderu micca in u stomacu è micca aghjustatu u prucessu digestivu.
  6. Sì a mamma hà dumandatu quantu spessu per alimentà un zitellu 1 annu cù carne , hè megliu per dà di 4-5 volte à settimana. Ma più importantissima, per assicurà chì u zitellu riceve tutti i prudutti necessarii in parechje cunbinazioni, ùn hà micca ghjustu famu è ùn perde micca u passiu.