"Beauty" hè 50 anni! 10 roles più impurtanti da Julia Roberts

U 28 di ghjugnu incomparable Julia Roberts ghjacia 50 anni. In cunnessione cù l'anniversariu, ricordemu i pelle più brillanti d'una attenta talentu.

L'impresa futura hè stata natu u 28 di uttùviru, 1967 in Atlanta. In a so zitiddina, Julia ùn hà micca avutu a bellezza è ùn era micca populari cun i so parenti: a zitella era assai altu, faciuleva l'occhiali è era l'addevi di una bocca grande, chì era alcuna alcuna una "frogia".

Dopu dopu à graduate di a scola, Julia veni à Hollywood. L'hà appassiunatu di esse una attrice, ma i diretturi ùn avianu micca bisognu di una pruvince cù un forte accentu à u meridionale è l'apparenza imperfetta.

Julia dumandò aiutu di u so fratellu, l'attuali Eric Roberts, ma si rifiuta di patroniserà a so surella. Cusì, a zitella avia de fà tuttu ciò, è u successu ùn hà micca pigliatu assai. A 22 anni, l'attrice hè stata protagonista in u filmu "Magnolia di l'acciaio", chì hà fattu a so popularità. Poi siguì u film "Pretty Woman", grazia à quale Roberts hè divintatu un superstar.

Shelby Ittenon (L'Acqua Magnolia, 1989)

A film "Magnolia Azzurra" aiuta à Julia Roberts diventà famosa; hè statu in ellu avertitu u dramàticu talentu di l'attrenda iniziale. 22 anni di età, Julia brillantamenti ghjucatu Shelby Ittenon - una zitella cù una destinazione difficiuli è un spiritu forte. Per sta rolu, Roberts hà ricivutu u primu Golden Globe è hè statu nominatu per un Oscar.

Vivian ("Pretty Woman", 1990)

A film "Pretty Woman" hà fattu Julia Roberts un superstar. Un remake unveramo di un vechju cunigghiu di fata chì a Cinderella hè stata vera un Vivian prostituta, è un prumessa maravigliu - un millonariu cinuu realizatu da Richard Gere, hà fattu parechji generazioni di e donne chianci cù l'emozioni. A prostituta realizata da Roberts era cusì sensible, sensible è sublime chì ancu i critichi nascinu, è l'attrice hè statu nominata per parechji premiati prestigiosi.

Laura Burnie ("In u lettu cù u nimicu", 1991)

Perchè u rolu in quella slicioluggìa psicologica Julia Roberts hà rializatu un miliu di dollaru. È bè immensamenti: l'attrenda hà fattu perfettu u rolu di Laura Bernie - vittima di a viulenza domestica, chì staghjia a so morte per salvà di u so maritu-tiranu.

Maggie ("The Runaway Bride", 1999)

Dopu u grandu successu di "Pretty Woman" Julia Roberts è Richard Gere si ncuntrau novu nantu à u settore per dì à l'audienza un altru stesu innuvante è extraordinariu. Ci hè stata cinque anni cù una plus!

Anna Scott (Notting Hill, 1999)

"Notting Hill" hè "Pretty Woman" à u cuntrariu. Questa ora, Julia hà pussutu u rolu di superstar è milionaria Anna Scott, è "Cinderella" divintò l'eroi di Hugh Grant - un modest venditore in vendita. Di sicuru, trà i caratteristiche caratteri novu, ma s'ellu hà finatu cù un casu?

Erin Brokovich ("Erin Brockovich", 2000)

Questu, per suprattuttu, hè unu di i meglius roles in a carriera di Julia; per ella averia ricivutu finu à l'unicu "Oscar". L'eroine di Julia, chì, da a strada, hà un veramente prototipu, hè una donna cun un caratteru ambiguu è forte forte. Cum'è una mamma di parechji zitelli, chì hè stata quasi senza mancu di sussistenza, ella entra in una lotta cù a coperazione gianti, chì contamina l'ambienti cù scorci carcinogeni. Per sta rolu, Julia hà guadatu $ 20 millioni; Prima nessuna di l'attrìevuli di Hollywood ùn anu ricivutu una alta tariffu.

Catherine-Ann ("U Smile di a Mona Lisa", 2003)

Questa ora, Julia hà figuratta in a pantalla l'imaghjini di una feminista militanti. Hè a so eroineina insegna l'arti in un college di e donne è incuraghjenu i so studienti per palluzzà contr'à stereoti, per crede in elli è à guadagnà u so propiu. A funzione di Julia in questa film hè stata apprezzata à 25 milioni è hà permessu di diventà l'attrice più alta pagata di Hollywood.

Elizabeth Gilbert ("Eat, Pray, Love", 2010)

In questa film, Julia Roberts tocca à u rolu di l'scrittrici Elizabeth Gilbert, chì hà decisu di dramàbbilmente cambiassi a so vita è hà stallatu un longu viaghju in i più belli piazze in Italia, l'India è l'isula di Bali, induve hà sappiutu ottene l'armunia spirituale. Prima di filmi in questa film Roberts ùn era mai in India, è quandu era in questu paese, era cusì intimata da ella chì ella accetta l'Hinduismu.

Clementiana ("Bianca bianca: A vendetta di i Gnomes", 2012)

In u rolu di l'insidiosa madrastra di "Bianca Neige" Roberts hè micca solu espresioni. A so erusina hè astuzia, psiculotica è divertida à u stessu tempu. Julia si hè stata sappiata nantu à u settore, perchè ogni vestimentu Clementiana hà pisatu 30 kilogrammi. Per sparraru, l'attrenda purtò i so figlioli è secremente da l'equipaggiu di a film, ameteni cù foglii largu, perchè i figlioli puderanu observà u prucessu di travagliu.

Barbara Weston ("August: County Osage")

U rolu di Barbara Weston in a tragicomedia "Aostu: Osage County" hè statu unanimamente ricunnisciutu da i critichi com'è u megore travagliu di Julia Roberts da i ghjorni di "Erin Brockovich". Una brillantissima attrice, a psiculugia sottili cù chì ella duverà u so rolu, è ancu di i scambi di u dialogu di l'heroina cù a so mamma Violetta realizatu da Meryl Streep facenu stu film una capilla principale di l'arti di cinema.