Candelli per a cistite

Per u trattamentu di e malatie infflamatulente di a vejiga, variate forme farmacològii sò di aduprate. I cannelluccii inclusi da a cistitis sò pruvati bè.

In farmarii prisentanu un gran numaru di nomi di candele di cistite è una larga varietà di droga. Intendemu di capiscenu è l'effetti terapèuti chì anu.

Trà i parechji supositori vaginali per a cistite, i seguenti gruppi di droga sò utilizati:

A maiò parte di a droga combina diversi effetti terapèuti, chì hè un "plus" indudabbli.

Candele per eliminà u doloru è di reduce a inflamazioni

Trà i candele anestetizò utilizati per a cistitis, Diclofenac era più populari. Mandatu ancu esce u sustegnu di u sindromu di u doru intensu aiutà i suppositori rectal cù extracte papaverine o belladonna. Tali ghjochi cù cistite in i donne scorrianu l'annunzii di i musculi lustrii di l'urinarii. E cù un spasma per diminutà è sensazioni dulurenti.

Hè sportamente possibbi d'eliminà u sindrome di u sintimu per suppressione a securione di mediatori inflamatorii. Per questu scopu, a cistitis faci cù suppositori antiinflamatorii. Hè sta attività chì anu candela indomu, chì, cù cistite effittivamenti eliminate i sintomi principali. Una attività simili cù a cistitis hè furnita da suppositori di Voltaren, curanu l'attività di a inflammazioni.

Candele chì anu un effetti antimicrubbià

A lotta rivinuta di l'infuzzione hè una prumessa di l'efficacezione di u trattamentu di a inflamazioni di a buca. Per quessa, e candileri antibacteriali contra cistite sò un di i cumpunenti di u trattamentu complexu di a malatia. Tra l'abbitanti sò vandali vagni cù palin. Ma se i manifestazioni di a malatia si pronunzianu, hè megliu cumincià u trattamentu cù i medicini antibacterial.

Vale ancu nutella candileri da cistitis Atzilact, chì indetta un resultado bonu bonu dopu l'applicazione. A cumpusizioni compone di e battì di l'acidu lattice, chì formanu a basa di a microflora nurmale. In questu casu, i candele ùn anu micca un antibatteru direttu. Fighjenu à u settore di i microorganisimi utili, chì svantaghju pocu à l'altri bacchi. A droga sustene attuali nantu à i microorganismi patogeni è patogenichi cundiziunali chì pò causà infezioni di u sistema urinariu.

Prudutti in ginecologia candele Hexicon hè ancu utilizatu per a cistitis è a uretritis. U principiu attivu di a droga hè a chlorhexidine, chì hà propietate antisettiche. Questa droga pò esse usata, cumpresu, per a prevenzione di infizzioni di u sistema genitourinariu.

Di suppositori rectal per a cistite, u più cumune utilizatu hè Metuluracil. A durazione di l'utilizazione di sta droga pò varià è dura à parechji mesi. I suppositori di Methyluracci per a cistite a prumove a cicatrizione crescente di tessuti danucchi, migliurà i prucessi di regenerazione è nurmalizà i prucessi metabolichi in tessuti. Inoltre, cù cistitis, hè appruvatu d'utilizà suppositori rectali basati in i extracti di vegetali (per esempiu, celidonia, castagna di roche è altre).

Cumu applicà candele?

In u trattamentu di a cistite, i femoni utilizanu candele cù una strada di guvernu vaginal è rectal. A multiplicità di a droga hè determinata da u duttore assistente. Inserisce candele cù mani nè e, finu à u più pussibule. Hè più piacevule per fà quì quandu pisanu. Hè ricumandatu per aduprà candele prima di valla. Ma si avete bisognu di usà a droga di volte per ghjornu, dopu à l'intruduzioni duverà circa 20 minuti.

In ogni casu, per sceglie quale candele per cistite serà megliu per voi, un spicializatu qualificatu aiutà. Dopu un pruduttu usu di a droga pò avè l'affettu di l'affettu di a vostra salute.