Mensili in u mità di u ciculu

Comu si cunnosce, per "mensual" hè chjaru di cumprà una di e fasi di u ciclu menstruali, chì hè carattarizatu da l'apparizione di staghjunzione di sangue da a vagina. Nurmalmentu sò osservati dopu à un certu periodu di tempu. Hè l'apparizione di staghjunata sanguinosa è indica a fine di u ciculu è u principiu di a prossime. In ogni modu, in vista di diversi razze, puderà esse osservatu ind'i cantonu annantu à l'intermediu di u ciculu. In regula, stu fenominu hè un signu di una malatia ginekoloogica.

Perchè oghje l'hemorrhage intermenstruali?

Nurmalmentu, un prucessu cum'è l'ovulazione hè osservata in u core di u ciculu. Ma à qualchì volte, cù u schedariu still inestabile in e nove o cù menstruazione irregulari in i donne, u timing di u liberu di l'ovu da i cambiamenti follicle. Allora, un risurtatu enormu o diminuite in u livellu di l'hormone estrògenu durante u periodu di l'ovulazione pò pruvucà un sdrughjulu uterine trà a menstruazione, davanti ad ellu è ancu dopu ad elli, è questu ùn hè micca un viande di a norma. Stu fenominu si osserva in u 30% di e donne.

Chì sò i motivi di l'appearance of menstruation in a fine di u ciculu?

A volte e femine rimettenu à u duttore chì a menstratura inizia in u mità di u ciculu. A maiò spessu, questu avvene in u 10-16 ghjornu dopu a fine di l'ultimu periodu menstruali. À u listessu tempu i distribuzioni sò inabitabile, è u tempu ùn dura nè più di 72 ore.

I fatturi chì pò esse u mutivu di u fattu chì in u mità di u ciculu una donna hà avutu un periudu di parechji mesi. Ogni annu sanu: