Cashmere Gloves

A Cashmere hè un material incantevule chì hè acquistatu da u macchina delicata di i capretti tal-Himalaya. Dapoi u tempu di Napuliuni, chì prima hà purtatu questu moda à l'Europa, a cachemire hè una prova di u gustu bonu è u lussu. A questu ghjornu, hè invariabilmente à a cima di tutti i tendenzi di a moda.

E guanti di cachemire amparanu assai in eleganti mani femminili. Pò esse ancu malfattiti cum'è cù un capelli d'una pècura di bularra o una borsa, o cù un mantellu di furore. È per a moda in questa stagione di capelli di pelle cù una manica corta ¾ hè impossitu di vultà à a longa (alta) guanti di casse. Ci vulete cupià è cugliulously and calmerie à e mani à u coddu.

Prestu cura di guanti di casse

I guanti di cacciadelle di e donne chì deve speciale cura - tandu ti durerà più di più è mantene un'partimentu ideale. Prima di tuttu, pruvirtà cuntattu frequente di u cachemire cù a pelle è u metale. Ùn pudite lavate guanti troppu spessu, è dopu la lavara ùn ne micca bisognu à fà di ferro. A Cashmere hè stallatu perfetta.

À l'apparenza di i carretini, sguillate solu, è i guanti diventanu cum'è novi. Sì una mancia prisenta in u prucessu di guanti d'avventura, imbricà immediatamente cù l'acqua fredda. Pienu i prudutti di caccia sò necessariamente da a manu.

Quandu dopu a fini di a staghjoni hè u tempu di rinfriscà, avete bisognu di observà unepo di reguli d'almacenamiento. Per esempiu, prima di mette in un spazial, si deve esse lavatu è ben seccu. Mantene in un locu seccu - senza umidità è di morta.

Per assicurà chì i guanti ùn ponenu micca i marsalli, ci vole à piglià a cura per prutene l'accaduttu. Per stu prugramma naftaline perfetta. Sì stu prublema pari chì ùn sia micca adattatu per voi, pruvate cedar balli o un spray speziale. Senza ùn spulva u spray direttament in i guanti, ma piace a sprachada à ghjente à i guanti in u cabinet.

A Cashmere hè megliu custatu in u closeticu di u cedaru. Puliti sunnu beni bè tutelati da ingredienti naturali cum'è timone, sachette sachet, cedar husks, zucca d'aranciu (secco), romarin, lavanda. Tutti anu un arzu di piccatu, perchè ripaghjate a mole assai bè.