Comu si svegliate u lavash?

Lavash - unu di i più antichi tipi di pane, un pruduttu di pasta di levitu fresche in forma di un pani fugliale.

Lavash armenianu

Lavash hè furnitu in biscuttini tradiziunali (tandyr), i cumpunenti principali di a pasta sò a farina di granu (menu spessu un qualità speziale di cebada o a so mischju), u levitu è ​​l'acqua. A pasta prestu hè rotolata assai finamente cù un pappu roscale, tagliate Flat (più listessi) sò furnuti nantu à e tandyr chjusi internu. Literale dopu à 30-50 seconde, u lavash prupostu hè stata estesa, una munzida hè stanzata nantu à l'altru. Spessu aduprate per u wrapping altre alimenti è e preparazione.

Altre mètudi è opzioni

In Azerbaïdjan è altri autri rigioni, lavash hè tradiziunale baked in un grande cerculu ceramico (sage), chì hè stallatu nantu à un stand sottu à u quale hè un pienu focu.

Lavash hè più magnificu, questu, i taglioli sò più grossi.

Vi parvaraghju cusì cun l'impiccante lavash fino in casa in un forno o in una tazzuletta (i nostri prudutti, cioè, i pasticcii ùn saranu micca lasciuti cum'è lavash armenianu, ma di più fino chì in a versione georgiana)

.

Per affucà u pane di pita o cibo in casa in u fornu, hè bellu di cumprà una "pedra" speciale per a pizza (vindutu cum'è un pruduttu d'accumpagnamentu à e gasceri moderni è electrici). È pudete fremendu paese di pita di paese in una gran bagno.

Lavash casanu nantu à una "petra" in u fornu

Preparazione

Amminimu a pane in una forma sicura di a farina tamanta cù l'acqua è u levitu (preferibbilmente fresca). Stir intensivamenti, ma micca per longu. Pujene a pasta in calore per circa 20 minuti, accòsenu, mettite, repite u ciculu 1 più tempu o 2 volte.

Quandu a furia s'acchjassava bè, divide in parechje parti è rintra fora cundiziunate chjami cù e tene di "petra".

U furmagliu hè esistente, a "stone" per a furmazione hè neta è secca (si deve esse installatu nantu à una grid regula).

Trasfurmà cunghji unu per un petra è postu in u fornu. A coccia hè cuntrullata visualmente: quandu si hè brunisatu, sguillate cù u pastellu è aghjunse u prossimu, aghjunghje un munzeddu à un caprettu o pane.

Comu affaccià u pane di pita in una padedda?

Puderanu rolls à a talla di a padedda (pò esse seca, ma sottu u primu pasticceria, hè megliu per smarate un celo caluroso cun un pezzu di grilla di porcella, pinnata nantu à a furchetta).

A lavash fresca casera fresca hè serve à ogni platu. A matina hè bona di manghjà cun mantra è furmagliu.