Riu Rio-Ondu


Una jungle tropicale densu cù numerosi fiumari è e lagune attrae amatori di natura verge à l'America Centrale. I fiumi belli è includeu in a lista di l'attrazioni naturali più famusi di a regione. Unu di i grandi fiumari di a penisula di Yucatán hè u Rio Ondo, hè ancu u fiumu più grande in Belice è hè ancu citatitu in l'innu naziunale di sta repubblica. A larghezza di Rio Ondo hè 150 km, è l'area di u lavu hè 2.689 km². U Rio Fiumu Ondo hè a cunfini naturali trà Belice è u Mèssicu.

Natura di u fiumu Rio Ondo

Rio Ondo hè furmatu com'è u risultatu di a cunfluenza di parechji fiuma. A maiò parte di l'urìgine urìgine in u bacinu di a Petain (Guatemala), è a surgente di unu di i fiuma principali, Bute, hè in u Belize occidentali, in l' area Orange Walk . Questi righjini crescenu in questu fiumu, furmendu Rio Ondo vicinu à u paese di u fiumu Blu da u partitu di Belice è a cità di La Union - cù u mexicanu. In u so alcunu quì ci sò parechji cità grandi, in particulare mexicani: Subteniente Lopez, Chetumal. Rio Ondo hà longu fattu per a rafting è u transporte di boschi, chì in a vicinanza hè abbastanza. A frazzioni hè stata sospita è, in un sensu ambientale, questu hè una di e più prusperità di Belice. In l'area di Rio Ondo, l'archeologi anu truvatu diversi assentimenti antichi in relazione à a civilizazione Maya precolombiana.

Cumu ghjunghje?

Da Belmopan hè megliu còmicu per arrivà à a cità di La Union, chì hè 130 km da a capitale di Belice . A più longu di u fiume, u fiumu brutti girà è vai finu à u nordu.