Chjesa di Saint Lucy


St Lucy hè cunsideratu u distrettu più chjuca di l' isula di Barbados è si trova in u nordu di u paese. Palazzu di Verificatori (Verificatori Hall) hè a cità principale. L'aria di u distrittu hè trenta i sei kilometri quatrate, è u numaru di persone chì vive quì in permanenza sò quasi deci milla.

Unu di l'attraversu principalu di u cuntenutu, è di tutte Barbados , hè ragiunatu cunzidiratu a chjesa parroquiale di Santa Lucy (Chiesa di Santa Lucy). Hè custruitu in onore di u Santu Martyr Lucius di Siracusa. Questu hè un monastru unicu, chjamatu dopu à a santa donna, tutti l'altri abbitanu normalment nomi masculi.

Storia di a chjesa

San Francesco L'Ecumenia Parrocca di Lucy era una di e sei casi a casa di preghiera in i tarreni. In u 1627, sottu u patronatore di u guvernatore Sir William Tuftona, a ghjesgia di Santa Lucy hè stata edificata, ma dopu un terrible angolatu u distrughju. In u 1741, u tempiu era restu tuturatu, è invece di u legnu chì hè stata utilizata, ma un terrible disastru naturali in u 1780 anu distritu l'edifiziu. I successi eranu ripetuti per a terza volta, in u 1831 a riabilitazione di i capitali di l'edificu cuminciò, chì durau finu à 1837. A maiò parte di i parroccherosi hà participatu à a riparazione è rinvivimentu di u monasteru, i so nomi sò immortalizati in a storia di a chiesa di San Lucy.

A capacità di u monasteru hè di sette centu cinquanta ghjente. U serviziu di a chjesa hè stata a dumenica da ottu di a matina.

A voir à St. Lucy Church in Barbados?

A ghjesgia hà suffertu parechji ghjornu tràgichi, ma anchi era quellu chì a fontana era cunservata. Hè stallatu nantu à i posti di legno in un pappu di marbre donatu da Sir Howard King. In u bastimentu hè statu inscribed the inscription "Courtesy of Susanna Haggatt, 1747".

In 1901 una croce di cobre attenda à l'altare, dedicatu à a memoria di Sir Thomas Thornhill. In Santa Lucy Church in Barbados, ci hè una stonda exquisite chì seguita continuamente per i trè parte di u tempiu (sud, punente è nord) è proporciona una vista chic di u santuariu di a parrocchia. Una funzione especialu hè u campanile di torre, chì si trova à l'entrata di l'edifiziu, è u cimiteru di a cresia hè abitata da l'abitanti di a cità, chì participò prima in a vita di a chjesa.

Festival è giustu vicinu à a parrocchiale iglesia di St.Lucy parrocchiale

A festa principale nantu à l'isula di Barbados hè chjamata Festival di Crop-Over . Hè cilibatu à a fini di lugliu - prima settembre. A significazione storica di a celebrazione si basa in u tempu passatu, quandu a cullizzioni di canna di zuccaru vinia à a fini. Quelli ghjorni à i strati di a cità ci sò prucissioli di strada brillanti, attualmente ferii chì travaglianu, un gran numaru di persone venenu. A prossima di a chiesa di San Lucy, i residenti lucali è invitati di a cità si cuglia, diversi cuntesti è avvenimenti sò stati.

Cumu ghjunghje?

Siccomu St Lucy hè a parte più remota di l'isula, ùn hè micca cusì faciule per arrivà à a chjesa di a capitale di Barbados, Bridgetown . Se vai in u nordu nantu à a strada ABC, quandu quasi secondu a so fini ti vede l'outline di a Chiesa Parroquial de St.Lucy. Ghjè à Charles Duncan O'Neal.