César with shrimps - ricetta

Tuttu hè inginutu hè simplice è l'insalata di Cèsare hè a mellor confirmazione. Greens, croutons, ova, parmezan - tuttu ciò chì era da a manu da u chef italiano César Cardini u 4 di lugliu di u 1924 (u ghjornu di l'Independence). E era abbastanza per alimenta tutti l'Amiricani, chì avianu propriu a lege secca à a cità hospitalaria in Tijuana. Dopu quì, cù sola insiccà César ùn era micca catu: c oliu, salmone, funghi, turcu è tunine. Ma una di l'opcions più famose hè César cù i ganichi.

Cume per ciace Cèsare cù gambe?

Ingredients:

Per insalata:

Per abastelu:

Preparazione

Scappu u pane in cazzi di tazzi è frittura in oliu d'oliu cù alli finu à una crustula rustica. Pigliemu u sonu è secondu in u fornu per 5-10 minuti. U croutoni pò esse sprinkled cun una mistura di eterni italiani.

U seguitu in lineu hè shrimp. E allora tutta di ciò chì preferite - frittata o frittu? Pudete foglie in acqua salata cù una foglia rossa, fresca, limpia di cunchiglia. Se vulete rostu i cammimi, scumpressate u cunchulu è marinate per mezu di una ora in una mistura:

Fritto in oliu d'oliu.

Reabastanti per César cù i ganichi ùn hè micca diffirenti da u classicu. Oghje in ulegi di furore di ebbreu durante un minutu, cool, sguassate a grippa è ghjudicheghja in un licore è a mustarda, l'acitu balsamicu, u zùmmu di limonu, l'oliu d'oliu d'agliu, u zuccaru, u salinu è u pebbullu à u gustu. Se si avete a furtunità di avè un saccu di Sante Worcestersky in a cucina, a cumpusizioni di u carbu di Cattarru cù i gambelli varia:

Tuttu hè bonu per falla.

Cullèmosce inseme à Cèsare. I castagni sò sfracciati cù e so mani, ùn spunta micca. Scambià i cammarini, tostato, tomate quatrinamente da quì sopra à l'acqua, l'appiccicate è cunghjunteneanu. Sprucizzate cù u furmagliu parmigianu rossu.

A primu guidatu Cèsare insalata hè simplicemente, ma u sicretu hè in i detti.

Cume cocinari César cù i taglioli - petri trucchi.

  1. L'alli è l'oliu d'oliu sò inseparatu in l'insalata di Cèsare. Sì avete pacienza abbastanza - tagliate un paru di craimi d'alli è insistiu micca un oliu di cinque ghjorni. Un veru gustu apprizziarà u risultatu. Per menu prudenti basta à guadagnà l'agliu in oliu d'oliu durante parechji minuti. E si i visitori cù un prublema di fami in l'ochji sò digià nantu à a casa, fretce l'oliu in una padedda è aghjunghjite un slice di l'aglomeratu chenchjianu, porte à foglie è fate l'alli.
  2. Cù un sirvizza classicu, l'insalata Cèsari pò esse strufinati ancu cù l'agliu.
  3. Per fà affaccià a lettuce chì sughjenu in cruccanti aghjunghje l'ora in l'acqua fredda. Ùn vi scurdate di siccarà bè cù una tagale.
  4. A cammarera in saladà duvà esse caliu. Fritilite per 2 minuti in ogni latu prima di serve.
  5. L'insalata di Cèsare cun gambarete ùn pò micca esse cose per un usu futur. Tutte l'ingredienti sò cumprinziati prima prima l'usu. È crede à mè, si funnu in a bocca.

César cù gambarinu è pollulu

César cù i tiger shrimps hè più liccionu chè u classicu, cù u pollulu, ma per quelli chì ùn ponu elle micca trà i dui pezzi preziosi, ci sò parechje, per esempiu - César cù gambelli è di pollo.

A lista di ingredienti hè quasi uguali. Ma pigliemu cinque camouflage - 200 g (ùn hè micca greedy). Petti di polli (400 g) frittura in l'oliu d'agliu finu à u marrone scuru è tagliatu in tazza di u listessu pane. Comu opzione, u pene pò esse striditu cù spices è furnite in u fornu. U prumu passu dopu u passu cum'è à a ricetta di César cù i cammari. Ma esce una insalata per quelli chì volenu bè à quì. Enjoy!