Cumin - propietate medichi è contraindications

Cumin Common (Latinu Cárum cárvi) hè una pianta à erba annata cun sternati, chì anu un gustu amori amori piccu è l'odore. Cumin fruits sò primarmenti usati com'è spice, ma sò una quantità di pruprietà mediali, in u primu locu - anu un effettu benefizièvule nantu à a digestioni.

Per esempiu medici, chjucceri negri di caratteri (ciliegia nera, coriandro nero, lat. Nigēlla satīva), chì, anche u nome "cumin", hè una pianta completamente distintiva sò più utilizati. I frutti di questu cumin sò chjirpiuli negri trihedral, arrugati bumpy, anu u gustu è l'oliu affinti. Ampliamenti utilizzati in l'arti culinari di i paesi orientali, medicina di paese, perfume.

Proprietari terapeutici è contraindicazioni di cumin

I Seeds di Comu cuntenenu da u 3 à 7% di l'oliu essenziale, à 22% di parechji olii grassimi, è ancu vitamine, minerali, proteini è tannini, flavonoidi è cumuni.

A lista di pruprietà mediali di e cumin hè abbastanza grande:

  1. Cumin hè benifastu per a peristaltasi intestinali, stimulates appetite, digestione è securione bile, aiuta à eliminà anch'ezzione è a flatulenza , alleva spasmi di musculi lustri di l'intestinu.
  2. Hè un efectu antiesmudizamante è spettaculante, chì hè utilizatu in a cumpusizioni di varii carichi da a tezza.
  3. Havi un forti antisettiche è antibacterial, per quale hè utilatu per u trattamentu di infezioni intestinali è fora, cù e rash.
  4. Utilizatu in u trattamentu di a colulitisia è urolitisiis, cù malatie infierruvule di u vetru urariu.
  5. Hà un effettu restaurativu è antioxidante.

Cumin, cum'è qualsiasi altre amarezza naturali, ùn pò micca esse adupratu per gastritis cù una alta acidità , ulcera peptika. Hè contraindicatu in casu di coronary disease, thrombophlebitis, dopu un attache cardore. Inoltre, deve esse nutatu chì cumin pò esse un forte alergiu.

Proprietari terapeutici è contraindicazione di cumunu nìmicu

Seeds di cumin biancanu cuntenenu olii grassimi (finu à u 44%, cumprese una gran quantitata d'acidi grassimi insaturati), olii essenzali (à 1,5%), minerali è elementi traccia (principalmente di ferru, calcium, fosforu), glucoside melantin.

Trà e pruprietà mediate di e zizei di cuminu nìmuru, unu deve prima di tutte u cuntrastu antisepicu è antiinflamatori. In a medicina famigliali, l'oliu cuminu nìvuru hè utilatu per cumbattà diverse malati inflamatorii di a pelle, è in a cosmetologia hè cunsideratu ind'è un ingredientu indispensabile in a preparazione di maskerie da l'acne. Utilizatu com un antidoto, per sullivà a soreness è infjammazione cù picure di insecte.

Inoltre, u cumunu nurmale hà l'analgésicu, antisimododimicu, anthelmintic, immunostimulante è restaurativu, hà un effettu benefizièvule in a circulazioni sanguinale, purifica i vini sanguini, prumove l'excrezioni di u colesterolu è e toxine da u corpu, migliurà a digestione, prumove a normalizzazzjoni di i prucessi metabolichi (inclusi i livelli di zuccaru sangu). Inoltre, cresce chì u cumin biancu è i preparalli basati nantu à questu anu un antitumore è pò esse usatu com'è agente supportante è per a prevenzione di u cancro.

Ughjettement contraindicatu di u rimediale à l'arba durante u gravidenza è a reazzione allergii. A u cuntestu di Comunu, u neru ùn hà micca dichjaratu un effettu irritanti à u trattu digestivu, ma cù gastritis u so usu ùn hè micca cunsigliatu.