Tè cù u limone hè bonu

Tù befugiata in distanti è era cunsideratu un lumi di boemia, è avà u costume di bevande una tazza di tè da dumande intrenu in quasi ogni casa. Un aghjuntu perfetta à u gustu di tè hè una fetta di limonu. Dapoi u tempu anticu, hè cunnisciutu chì u tè cun limone ùn hè micca solu un bevande pleasant, ma ancu assai utile. Grazie à l'imbulighjate di i cumpunenti di u zucchero è di u limonu, questu beatu hà un bonu tonicu, aumenta l'immunità.

A cafeïna cunzigna in tè hè capaci di elevà a pressione di sangue à u normale, cusì u latte hà un vigoru stimulante. Si aghjunta à u fugliale di limonu, satureghja u bè da a vitamina C , chì hè cusì impurtante per a prutezzione di a membrane cellula da a penetrazione di virus è di toxine.

Sè parechje, deve esse nutatu u beneficu di u tè verde cù limonu - sta cumpusizioni hà un effettu diu diureticu. Tù verde cunduciutu cù u limone hè un antioxidante putente chì sguassà i deposti dannusi da u corpu è stimulatesu u sviluppu di i miccanismi protettivi chì porta à l'immunità aumentata.

Tè cù limonu

Un vinu di tè in cunglisazione cù un limonu pò esse usatu per un ghjornu di ieri cù qualsiasi dieta. Hè ricumandemu per vìviri tuttu u tè di ghjornu cù limonu è acqua. Un ghjornu di viaghju hà aiutu à ridivà di u lastre preghjudiziu, l'acidu ascòrbicu "limpi" è rinfurzà i navi. Pruvate d'utilizà un bevande calatu 40-45 ° C, à questa temperatura u lituu hè assbitatu rapidu è prumove un fluvulu di sangue.

A cunghjunzione di tè è limone favorezca à u funziunamentu di l'intestinali, per quessa hè appiccicate per bevitale cù qualsiasi dieta. Hè ricumandemu à vìviri 3-4 tazzi di u ghjornu, sta dosi permette di attivà i prucessi metabolichi in tutti i tessuti, in u quale l'energia di i carbuidrati è di grassi sò trasformate in energia.

U cuntenutu caloricu di u tè cun limone hè falu - circa 3 kcal per 100 ml, ma ogni cullette di zuccarale sguate 16 kcal. Perchè, per a perdita di pisu hè megliu per micca di zuccheru.