Ujuletti - bona è mala

U beccu ùn hè micca u prublema più cumuni è favurite, per esempiu, da u fianu è u cori, un produttu. Eppuru in a tradizioni culinaria di i populi, di i tempi antichi dirigenu un modu di vita nòmulu - i Monguli, u Kirghiz, i Tatarii è altri - oghje un locu significativu. Parechje persone ùn sanu micca nantu à e propietari benifichi di u buccale di uperu è cunzunzate cunzidiratu chì hè spavintosu è difficiule di preparà.

Quantu serà l'uvucanu?

Questu produttu pò esse cottu, frittu, stufatu, fatta da l'arghjunghjeva, imbruttatu per tufonzo, etc. Hà gustu cum'è una lingua o un pappacatu afflittu. L'uperu deve esse imbullatu in acqua per parechje uri, è foglie fogghiu durante almenu 60 minuti incù l'aghjuntu di spezii, postu chì pò esse usatu per preparà diversi platti.

L'usu di u bifteru hè in i so pruprietà alimentariu è di nutizie. L'experti in nutrimentu recomendaranu di metteanu in a so dieta à diliziu di persone - un centu gramma di u pruduttu cuntene solu 172 calori. Inoltre:

U danni di u vaghjulu

In più di i benefizii è i denti in u vaghjuli di u boiu, troppu, ci hè, anche si hè pocu nicu. Questu hè un pruduttu di vendita rapidu, cum'è cù a compra, duvete esse assai cura. L'uperu stale pò esse invenzione veramente. Inoltre, ci hè una probabilità alta di intoleranza ndividuale di u pruduttu.