Cumu pudè fà ghiaccio "Plombir"?

Oghje in ogni tenda una offerta di documenti di corsi di cunfluzione di centesimi di pruduttori sò offriti. In queste cundizioni, hè difficiule di stà in una cosa, sopramente di l'impresi muderni, per a maiò parte, anche si dichjaranu l'aderenza à a ricetta sovietica, infatti aghjunghjenu fragrances, sustituti, diluenti, cunservatori è altri sustanzi pratiche. L'unicu modu hè di piacè i pasticci casani, è per i principianti, vi diciaraghju cumu fà u so capelli "Plombir" in casa.


Home "Plombir"

E donne incubati cunnisciutu à fà un creme gelato "Plombir" in casa. U restu duverà accadutu un pocu nuce. A fatter the cream, u più diliziosu è ternu, seremu ghiaccio. Invece di u puddastru, hè megliu utilizà l'ova di coda. U cantu di zuccaru hè indicatu da u significatu. Amore assai dulce dulce, bastatu serà 100 g, dolce dolce pò aghjunte più.

Ingredients:

Preparazione

Preparate un cuntinuu chì pò esse usatu cum'è un bagnu di steam (2 pignotti o cunchi di diametri diffirenti), in ghjuvelli d'oghje più piccati (siparanu da e protezii pulitiche), stirate cù u zuccheru finu à chì i grani ùn sianu frustrati, valdi in u latte è preparanu in un bagnu di acqua prima di l'ingrossu di a massa, è straczendu constantemente. Questu hè impurtante - altri chì a muzzura serà brusgiata in i verni. Quandu a massa aggruppendu à u statu di a crema agria, i rinfriscà è friddi, è mentri usemu un mezclatore per fricà a crema. Ogni massi deve esse cumminati currettamente, mischjante, ma micca fatti, da chì i foglie nantu à u mezcladoru (se l'usamu) sò cambiati. Truvaremu.

Quelli chì si preparanu pè a prima volta, si ponu esse dumande: cumu fà un ghiaccio "Plombir" brune è gentile. Hè facilitu - ghjustu una sola sutilezza. In u prucessu di friddizza, ogni 20-40 minuti, a massa ci deve esse mischjata, affinchendu ch'ella hè sparata uniforme.

Cumu puderà un gelato di cicculata "Plombir" senza crema?

Ingredients:

Preparazione

Cuminciamu di novu cun u fattu chì avemu preparatu un baninu di acqua, solu avà hè bisognu à fretta u cicculata. Per fà questu, ciuciate u ciuffu finamente, aghjunghje cù u latti è cumincià à calenderà, aghjustendu a cuda chì aghjunghje u coghju è afficheghji constantemente, perchè chì a mutazione ùn hè micca brusgiata. Quandu a massa hè suluzione è ghjuvanza, a pusà a banda è mette cù cura di u ova cù u zuccaru è a villeillina cun pruduttu cù un battu o un mezcladoru finu à ottene una massa cremosi homogeneia. Cù cù cura, in un filtru inghjustu, ribumbanti continuamente, pour à u cicatrisu. U mischju hè ghjustu, è prumove in li solidificà ogni mitità ora.