Puru i pardunà a tradenza di u mo maritu - cunsiglii di un psicologu

Tradimentu di un amatu hè sempre di pettu, doloroso è insulte. Di sicuru, no tutti e femine riagerenu cusì à una campa di left-to-right, ma per a maiò sarà un veru colpu. Speru i pardunà a trazzera di u mo maritu: u cunsigliu di un psicologu nantu à questu mumentu serà cupartu in stu articulu.

Hè bisognu di pardunà a tradimentu di u maritu?

In unequivocale sta dumanda ùn pò esse risposta. Se a rilazioni hà longu peruviu, è i fideli ùn si ne vanu fora perchè hè piacevule per ellu viaghjà in dui oghji, o sia a so mòglia u ligate à ellu cun quarchi, per esempiu, i zitelli, ghjè l'ora di avè un'utile sober à a situazione è capiscenu chì hè solu umilassi una donna. Se un omu veramente amarà, ùn ùn permettenu micca à i fideli di amparà e so avventura, è s'ellu si succede, ellu dumandassi u pirdunu in tutti i modi dispunibili. Pensendu à vede s'ellu vulissi pirdunari i tradimentu, avete bisognu di evaluà e vostre capacità.

Sì l'insulte infatti sò assai prufonda è a mòglia imprende chì averà sempre sempre quì, è à ogni oppurtunità di ripruppà i fideli, hè megliu ùn pruvate di pegà u vinu rotte. Refettendu nantu à si valenu à perdone un omu per trattatu , hè necessariu di piglià à cuntà u gradu di u so ripintenza. S'ellu hè statu questu, è ùn sustene micca più di relazioni cù u cumpagnu, chì vulia aghjustà per a so culpabilità, pò esse pardunatu. Ancu s'ellu ci sò situazioni chì un omu hè in una longa relazioni cù una donna, ma ancu capite chì ùn hè nimu più megliu ca so moglia è torna à a famiglia.

Se ùn ci hè dubbitu per avere pè perdone à u vostru maritu dopu u tradimentu, pudete darete u tempu di pensà, per capiscenu tuttu ciò chì vede l'azzioni di i fideli: ciò chì hà fattu per fà chì a so donna pardona. S'ellu hè sicuru chì ùn ùn guarà micca in nisuna parte, allura nunda ùn sarà micca, perchè avete bisognu di fà preoccupatu, paura di stà senza famiglia è hà avutu l'uppurtunità di rinviviscia a relazione .