Vacanze di l'Islam

Islam hè una di e religione mundiale, quasi tutti i vacanzi sò cunnessi cù a venerazione di Allah è u so principali profeta Mahomet. Per avè una idea di ciò chì vacanze sò celebrati in l'Islamu, unu primu duverà tutte sapè chì i so dates sò sìmuli cun u calendariu islamicu lunare è ùn micca cunnessu cù u calendariu gregorianu, diffirendu da ellu 10-11 ghjorni. I seguenti di l'insegnazione islamita sò chjamati musulmani.

Vacanze di l'Islam

I musulmani in u mondu sanu duie grandi festi di l'Islam, chì sò spessu chjamati santi vacanze - Uraza Bairam (festa di scaccià) è Kurbanbairam (festa di sacrificiu). Per un pocu di raggiuni, era Kurban-bairam chì hà acquistatu famiglia larga in u mondu di sti dui vacanze di l'Islam è hè tradiziunale cunzidiratu ancu i seguenti di l'altri insignamenti religiosi u festa principale di l'Islam. Kurban-bairam hà e so tradizioni particulari, chì sò rigoramenti osservati da l'islamici. U ghjornu cumincià cù u ritu rituali (ghusl), in seguitu poni una ropa nova nantu à quandu u pussibuli, è a mosche è attendata, induve a orazione hè intesu, è da un sermu speciali nantu à u significatu di u ritu Kurban-bairam. (Eid al-Arafat hè marcatu à a vigilia di l'Eid al-Arafat: i pellegrini facenu un ascense sacru à u Monti Arafat è Namaz, è tutti i so musulmani sò urdinati di dinanz'à u ghjornu.) Dopu una preghiera festiva è escocia u sermu, u ritu sacrifiziu ghjè in situ - Trimate un animali salvatu è femminiliu (ram, vacca o camellu), senza difetti esterni (scianchi, occhi, cun un cornu rotò, etc.) è ben nutricati. L'omblianu cù una testa in a direzzione di Meca. Per tradizione, un terzu di l'animali di sacrificiu resta per a preparazione di pranzi festivi per a famiglia, un terzu ùn hè micca datu à parenti abbastanti è vicini, un terzu hè datu com'è limosina.

Vacanze religiosi in Islam

In più di e grandi fieri musulmani, ci sò certemente ghjente cum'è:

Mawlid - celebrazione di l'anniversariu di u prufeta Mahomet (o Muhammad);

Ashura - Jurnu di Commemorazione di l'Imam Hussein ibn Ali (niputi di u Profeta Mahomet). Si celebrà u 10 di u ghjornu di Muharram (u mesi di u calendariu islamicu lunar) chì coincide cù a celebrazione di l'annu musulmanu (a primu decada di Muharram);

Miraj hè u ghjornu di a venerazione di l'ascensionu di u prufeta Maumettu à Allah è l'avvenimentu precedente di u maravudu viaghju da a Meca à Ghjerusalemme.